Париж без Путіна

02.10.2014
Париж без Путіна

Сукня з колекції «Валентіно».

Весняно-літній марафон модних тенденцій добігає кінця — у Парижі завершується головний світовий Тиждень моди на наступний теплий сезон. Одним із центральних показів у рамках Паризького тижня традиційно є демонстрація колекції будинку «Крістіан Діор». До слова, колишній креативний директор і один із найкращих дизайнерів в історії бренду, скандальний Джон Гальяно, лише кілька днів тому нарешті знайшов роботу, після того як 2011 року його вигнали з «КД» за антисемітські висловлювання. Просидівши три роки не лише без роботи, а й навіть без пропозицій, Гальяно ось-ось підпише контракт із бельгійською маркою одягу. Принаймні так запевняє він сам, бо офіційного підтвердження цієї інформації поки не надходило.

У «Діорі» ж нині кермує Раф Сімонс, який, на відміну від свого попередника, не надто схильний до експериментів і намагається дотримуватися фірмового стилю бренду. Щоправда, не завжди вдало. Скажімо, цього разу, намагаючись «розбавити» моделі з класичним приталеним силуетом, Сімонс вирядив деяких манекенниць у безформені балахони, які публіка оцінила досить скептично. Загалом же на весну-літо 2015-го головний модельєр «Діор» пропонує модницям запасатися шортами і спідницями довжиною трохи вище коліна, довгими літніми пальто яскравих кольорів із рукавами та без і тоненькими поясами. Серед «родзинок» — оздоблення вишивкою.

Ще один обов’язковий до відвідання показ Паризького тижня моди — дефіле від «Шанель». Цього разу Карл Лагерфельд, який завжди намагається обставити показ моделей легендарного бренду з вигадкою, влаштував для демонстрації своїх витворів... демонстрацію. Подіум було оформлено у вигляді широкої вулиці, а на фінальний прохід манекенниці вийшли з транспарантами і мегафонами. Гасла модного «мітингу» закликали передусім «займатися модою, а не війною» (Make fashion not war).

Щодо тенденцій — прихильницям стилю «Шанель» вони мають сподобатися: тут є і класичний твідовий костюм, який Лагерфельд планує урізноманітнити пістрявими барвистими краватками та яскравими гумовими чоботами, і багатошаровість, і звичні короткі сукні прямого покрою.

Дизайнери італійського бренду «Валентіно» Марія Грація К’юрі та П’єр Паоло Піччолі потішили смаки найвибагливішої публіки, представивши розмаїту, романтичну й дуже елегантну колекцію. Різнобарвні принти, багато мережива, напівпрозорі легкі довгі сукні, вишивка бісером — кожен окремий туалет заслуговував на звання арт-об’єкта, а колекція загалом виявилася однією з найцікавіших на цьому Тижні моди.

І насамкінець — трохи гумору. Німецький будинок моди «Рангоф Тальбот» центральною темою своєї нової колекції зробив... Володимира Путіна. Головний елемент одягу бренду — принти з портретом президента Росії поряд із символом одного з чотирьох головних міст модної індустрії: Парижа, Нью-Йорка, Лондона й Мілана. І підпис: «Відвідайте це місто, перш ніж це зробить він». Зміст малюнків вказує на те, що Путін може загарбати ці міста. Скажімо, на картинці з Нью-Йорком російський лідер із голим торсом обхопив руками хмарочос, звісивши донизу прапор Росії...