Загиблих поховали в мусульманському секторі сімферопольського кладовища «Абдал». Минулої неділі, приблизно о 3.30, автомобiль «Жигулі», яким кермував 34-річний Ібраїль Ескандеров, провалився у восьмиметрове урвище на об’їзній дорозі між селами Дубки і Мирне, що з’єднує автраси Сімферополь—Євпаторія і Сімферополь—Миколаївка. Швидше, асфальт і ґрунт саме над залізничним тунелем провалилися під колесами автівки. У цій жахливій трагедії загинули сам водій, його 33-річна дружина Зарема, двоє їхніх трирічних синів-близнюків, 37-річна сестра Зареми Асіє, її 16-річня донька. Ще двоє дітей Асії травмувалися і нині перебувають у лікарні. Родини повертались із сільського весілля у Сімферопольському районі.
Слідчі Головного слідчого управління слідчого комітету РФ по РК порушили кримінальну справу за фактом смерті через необережність двох і більше осіб. Водночас місцева прокуратура розпочала комплексну перевірку щодо дотримання вимог законодавства при проектуванні та будівництві об’єктів фірмами, які мають безпосереднє відношення до нещасливої об’їзної. В.о. глави Криму Сергій Аксьонов доручив у терміновому порядку створити урядову комісію з розслідування даного інциденту. Її очолив віце-прем’єр Дмитро Полонський. Родини загиблих і постраждалих у ДТП отримають компенсацію в розмірі 400 тис. рублів.
А тепер найцікавіше. Аварійну об’їзну помпезно здали в експлуатацію тільки торік. За даними Центру журналістських розслідувань, це був ледве не найдорожчий будівельний об’єкт півострова упродовж останніх років. Ласі підряди незмінно вигравало ПАТ «Юждорстрой», де головою правління і генеральним директором є Ігор Аржанцев, екс-депутат кримського парламенту від Партії регіонів, а нині депутат Держради від «Єдиної Росії». Тільки за останні два роки його фірма для завершення робіт на об’єктах, кошторис яких щороку зростав, отримала понад 503 млн. бюджетних гривень.
Попередні причини смертельного випадку стануть відомі не раніше ніж через місяць, повідомив пресi в. о. міністра транспорту Криму Анатолій Цуркін. «Частина траси, що обвалилася, буде повністю розібрана, і комісія з фахівцями розбиратиметься, з якої причини стався обвал: з вини проектувальників, з вини підрядника або з інших причин, наприклад, природних явищ, ґрунтових вод», — сказав чиновник. За його словами, урядовій комісії належить з’ясувати, наскільки правильно було розроблено проект і чи дотримувався підрядник усіх вимог при будівництві. До Сімферополя вже прибули експерти Росдортехнології і Росавтодору, які увійшли до складу комісії з розслідування обставин трагедії.
До відновлення аварійної ділянки траси об’їзна дорога буде повністю закрита. Точні терміни відновлення ділянки дороги не відомі, орієнтовно це може зайняти три-чотири місяці. А тим часом у пожежному порядку почали латати дорожнє покриття на так званому Горбатому мосту поблизу залізничного вокзалу Сімферополя. Міст має тимчасово розвантажити рух на перекритій об’їзній.