Що приготувати на Новий рік: рецепти яскравих та апетитних страв і закусок на будь-який смак
Святкування Нового року в колі родини та друзів — завжди приємна подія. >>
Тейлор Свіфт.
Якщо британці «іконою стилю» у 2014 році назвали Вікторію Бекхем, то в американців у цій царині — інші кумири. Експерти популярного журналу «Піпл» найбільш стильною з відомих жінок назвали кантрі-співачку Тейлор Свіфт. Саме 24-річна виконавиця очолила рейтинг «Найкраще одягнених жінок-знаменитостей», який днями опублікувало видання.
На думку фахівців, Тейлор «відзначається бездоганним стилем як у повсякденному житті, так і на «червоних доріжках». Окремої похвали зірка удостоїлася за сріблясту сукню від «Гуччі», в якій з’явилася на церемонії вручення премії «Греммі».
Окрім Свіфт, до списку жінок із найкращим смаком (або просто вдало підібраними стилістами) увійшли поп-діва Дженніфер Лопес, зірка серіалу «Пліткарка» Блейк Лайвлі, німецька красуня Діана Крюгер, «оскароносна» Люпіта Ніонго, актриси Емма Стоун та Джессіка Альба. Є в переліку «найкраще одягнених» і представниці нового покоління — 17-річна актриса Хлоя Морец та зірка серіалу «Безумці» 14-річна Кернан Шипка, яка виявилася наймолодшою з учасниць цьогорічного рейтингу.
А модницею, «найбільш готовою до ризикованих експериментів», експерти назвали барбадоську співачку Ріанну.
Святкування Нового року в колі родини та друзів — завжди приємна подія. >>
Побачити руду білку в Києві — звичне явище, особливо коли в них настає пора запасатися їжею перед морозами. >>
Казино. Під ранок заходить шикарна жінка i підходить до рулетки: >>
10 грудня на аукціоні Sotheby’s було продано унікальну роботу французького дизайнера Франсуа-Ксав’є Лаланна — бар «Гіпопотам» (1976) за 31,4 мільйона доларів. >>
Першою людиною, чиї статки сягнули $600 млрд став одіозний американський бізнесмен Ілон Маск – він став найбагатшою людиною світу. >>
Він Дізель, американський актор і кінорежисер, у своєму блозі підтвердив, що легенда світового футболу Кріштіану Роналду з’явиться в заключній частині франшизи (право вести бізнес під відомим брендом, використовуючи його готову бізнес-модель, технології та підтримку за певну плату (роялті)) «Форсаж» >>