Для когось літо минуло, а в працівників модної індустрії та найпалкіших шанувальників моди гаряча пора тільки починається. У Нью-Йорку відкрився Тиждень моди, започаткувавши парад модних тенденцій на весну-літо 2015 року, що надалі крокуватиме планетою. За попередніми оцінками фахівців, із березня в моду знову повернеться циганський стиль 1970-х — широкі спідниці, вільні блузи з вузлом на талії, яскраві великі прикраси, сумки тощо.
Щоправда, поки що покази Нью-йоркського тижня цей прогноз виправдовують далеко не завжди. Хоча від Вікторії Бекхем, колекція якої традиційно була однією з найбільш очікуваних подій цього фешн-свята, навряд чи варто було чекати аж таких експериментів. Якщо минула колекція Вікі була для неї дещо нехарактерною, то цього разу зірка знову повернулася до більш строгого стилю. Але все одно продовжує експериментувати. Цього разу — зі стилем мілітарі: прямі силуети, погони, накладні кишені й візерунки «під камуфляж» (але стилізований — скажімо, червоно-рожеве листя на білому тлі). Гардероб клієнток Бекхем-дизайнера поповниться також пальтами із запахом, сукнями-сорочками і... туфлями без підборів. Хоча сама Вікторія без них на люди не з’являється, але її дебютна колекція взуття ледве не на половину складається саме з черевиків у чоловічому стилі.
Знову повернулася на Нью-йоркський тиждень і ще одна співачка-дизайнер — колишня солістка гурту «Ноу дабт» Гвен Стефані. Востаннє вона представляла колекцію свого бренду L. A. M. B. ще у 2011-му, а потім «пішла в декрет» і на певний час закинула моделювання одягу. Тепер же, за словами Гвен, усі троє синів «трохи підросли», тож знову є час на улюблене «хобі». Нова колекція L. A. M. B., за визначенням самої Стефані, характеризується «поєднанням етнічних мотивів, графічних принтів і вільнодумного духу Ямайки».
Волелюбство і бунтарство надихало й Томмі Хілфігера, в основі колекції якого на наступні весну-літо — вбрання у гранжевому й рок-н-рольному стилях, сукні а ля хіпі з квітчасто-зірчастими принтами, светри вільного крою тощо.
Ще один знаменитий американський дизайнер, Донна Каран, виправдала прогнози критиків і представила колекцію в дусі 1970-х та трохи 80-х. Були тут і спідниці та сукні з легких тканин, і строгі плаття-футляри, зав’язані на талії вузлом блузки зі спідницями-годе, широкі пояси тощо. Доповнювати образ Каран пропонує футуристичними високими капелюхами.