У краківському Музеї сучасного мистецтва відкрилася виставка мистецтва української революції «Я крапля в океані», кураторами якої є редактор журналу ARTnews magazine (Нью-Йорк) Костянтин Акінша та головний редактор журналу Art Ukraine, заступник директора «Мистецького арсеналу» Аліса Ложкіна. Назва виставки співзвучна з одним із гасел Євромайдану, запропонованим спільнотою «СтрайкПлакат».
Роботи, представлені на виставці, є, по суті, очевидцями та учасниками подій водночас, фотографії та відеороботи служать, беззаперечно, найціннішими документами тих місяців та демонструють народження справжнього майданівського арту.
Відвідувачів у Кракові найбільше зацікавили серії «Варта на Майдані» Максима Білоусова, що, зокрема, містить фото першої жертви сутичок на Грушевського Сергія Нігояна, та «Войовничі» Олександра Чекменева, роботи «Міліцейські матрьошки» (матрьошки-міліціонери як уособлення розгалуження системи) Ксенії Гнилицької, «Спогади із Києва» (візуальні сторінки кожного дня протесту) Влади Ралко, «Балерина» (скульптура балерини, озброєна вибухівкою та автоматом) Василя Цаголова.
Польська газета «Дзенник польськи» про виставку зазначає: «Варіації фотографій з Майдану є абстрактними, нагадують мозаїку чи навіть комп’ютерні ігри. Це рух від документа до утопії мистецтва, там відчуваються звукові відгомони Казимира Малевича. Виставка є досить скромною. Вона строга та аскетична. Там немає сценографічних феєрверків. Але гаряча тема не знижується завдяки орнаментам і естетиці гри. Це важливий жест підтримки та демонстрація того, що в критичні моменти мистецтво може витримати конфронтацію з реальністю. Та навіть виграє в битві за істину через чутливість художників та їх ретельне спостереження».
Раніше виставка була представлена у віденському Kunstlerhaus. У Кракові вона триватиме до 19 жовтня, а в листопаді переїде до Нью-Йорка.