«Ні банкрутству аеропорту «Бориспіль», «Захистимо аеропорт, збережемо робочі місця», «Вимагаємо звільнити Кочанова та Таранова» — з такими гаслами зранку 12 березня під стінами Мінінфраструктури зібралися близько 50 працівників столичного аеропорту і мешканців міста Бориспіль.
Напередодні активісти передали на ім’я Міністра інфраструктури України Максима Бурбака лист із вимогою негайно, протягом 24 годин, звільнити генерального директора Державного підприємства міжнародний аеропорт «Бориспіль» Олексія Кочанова та в.о. гендиректора Олександра Таранова. У листі зазначалося, що згадані керівники працюють в інтересах олігархічного клану, наближеного до сім’ї Януковича.
«Керівництво аеропорту задіяне у схемах із відмивання грошей, — стверджує Віктор Прошкін, громадський активіст iз Борисполя. — Більшість підприємств, розташованих на території, змушують покидати аеропорт, скорочувати людей, а це переважно мешканці Борисполя. Людям просто відмовляють у перепустках на територію, мотивуючи тим, що це — режимний об’єкт, треба проходити якісь додаткові перевірки. Тож вони приходять до нас із проханнями про захист. Щодня по 10—15 людей. Аеропорт називають збитковим, але насправді це не так».
Протестувальники очікують рішення міністра з цього приводу сьогодні о 16:00. «Якщо наші вимоги не виконають, будемо блокувати Міністерство інфраструктури України і аеропорт «Бориспіль», — каже «УМ» ще один активіст, Дмитро Гопанчук. — Але попередньо, в міністерстві нам пообіцяли піти назустріч. Кажуть, що до вечора ми побачимо накази про звільнення Кочанова і Таранова».
За словами протестувальників, мета нинішніх керівників доволі проста: довести аеропорт до банкрутства, а потім передати його в концесію чи провести приватизацію. Активісти вже кілька разів зверталися до Мінінфраструктури, до Генпрокуратури, але відповіді й реакції так і не отримали.
«Ми боремося вже понад рік. Усе безрезультатно. На все закривали очі. Це ж була команда «згори» на все закривати очі. Ви розумієте, в якій країні ми жили і що відбувалося. Ми сподіваємося, що прийде нове керівництво і все зміниться», — переконаний пан Прошкін.
Поки верстався цей номер, активісти все ще чекали звісток від Міністерства інфраструктури.