Після більш ніж річної перерви авторитетний американський тижневик «Ньюсвік» знову повертається до друкованої версії, повідомляє газета «Нью–Йорк таймс». Починаючи з грудня 2012 року, часопис був доступний лише в інтернеті.
«Це буде продукт найвищої якості», — заявив головний редактор «Ньюсвіка» Джим Імпоко. За його словами, відтепер журнал, який цього року відзначає своє 80–річчя, стане виданням, орієнтованим передусім на передплату. Саме передплатні кошти, а не реклама, мають стати головним джерелом доходів видання, тож вартість передплати дещо зросте. Перший оновлений друкований номер часопису на 64–х сторінках має побачити світ у січні або лютому.
На початку 1990–х років «Ньюсвік» розповсюджувався в усьому світі накладом близько 3,3 мільйона примірників. Але впродовж наступних 20 років тираж неухильно скорочувався, і у 2010–му становив уже 1,5 мільйона. Тоді ж тижневик злився з онлайн–газетою «Дейлі біст». У результаті злиття було створено видавничу компанію Newsweek Daily Beast, яку тодішній власник, газета «Вашингтон пост», продала каліфорнійському мільярдеру Сідні Гармону за символічну суму — 1 долар.
Після смерті Гармона 2011 року його родина вилучила акції з «Ньюсвіка». У серпні цього року журнал придбала компанія IBT Media, яка на цей час є власником бренду Newsweek та його інтернет–видання під назвою «Ньюсвік глобал», яке розповсюджується в мережі за передплатою.
Упродовж першого року після відновлення друкованої версії журнал планує збільшити свій наклад на 100 тисяч примірників.