Велетенська валіза, помережана коричнево–бежевими візерунками фірмового логотипу «Луї Віттон», що з’явилася на Красній площі, роздратувала багатьох москвичів. «Це сакральне місце російської держави. Є такі символи, які не можна вульгаризувати і паплюжити, бо від цього залежить і майбутнє держави», — заявив секретар ЦК КПРФ Сергій Обухов. Та найбільше валізка, яка встигла простояти на Красній площі два дні,обурила адміністрацію президента Росії. Кремль дав вказівку демонтувати рекламу цього модного французького виробника. Мовляв, вона грубо втручається в історичне серце Москви, порушує розуміння балансу між історичними пам’ятками та комерцією.
Адміністрація Путіна, окрім того, заявила, що встановлення реклами французького бренду не було з нею узгоджено. Виходить, що навіть рекламні об’єкти в РФ слід узгоджувати з Кремлем. Бо ж славнозвісний торговельний центр ГУМ, що розташований також в історичній будівлі на Красній площі, дав дозвіл на встановлення «валізи». Ще б пак — ця акція, за домовленістю, була приурочена до 120–річчя московського ГУМу. Проте, як повідомляє «Лєнта.ру», після того як свою оцінку «міщанській сумці» дала адміністрація президента, керівництво московського універмагу передумало і заявило, що рекламну конструкцію треба знести.
Тепер гігантську валізку (її висота — 9 метрів, а довжина — 30 м) перенесуть у якесь інше місце. Як свідчать московські ЗМІ, вже є багато охочих прикрасити свої площі нестандартною рекламою, зокрема Парк культури та відпочинку ім. Горького.
До слова, такий самий «чемодан» височіє у Парижі над однією з будівель на Єлисейських полях — центральній вулиці французької столиці. Можливо, жартують користувачі соцмереж, Путіна дратує реклама саме цієї торговельної компанії, тому що її сумки та сукні так полюбляла в часи свого політичного злету Юлія Тимошенко.