У бійці з незаконними забудовниками помер киянин
Шокуючий випадок — учора під час бійки між забудовниками та місцевими мешканцями на вулиці Булгакова загинув пенсіонер. Про це повідомило видання «Коментарі» з посиланням на місцевих активістів.
Трагедія сталася о п’ятій годині ранку на вулиці Булгакова, 9, де тривало протистояння між містянами, громадськими активістами та забудовниками. Люди хотіли відстояти зелену зону від спроб звести на ній чергову висотку. «Близько двохсот молодих людей спортивної статури, озброєні арматурою та залізними ломами, намагалися знову встановити паркан на зеленій зоні та «покарати» обурених активістів, — пише видання. — Якщо раніше все обходилося словесними суперечками, цього разу один з їхніх ватажків закликав «брати палицю і всіх бити». Одному з жителів розбили голову, завдали тяжких тілесних ушкоджень. Його госпіталізували». А один з учасників протистояння, 60–річний Павло, помер. За словами активістів, «поки ми шукали документи, які хотіли показати міліції, Павло побіг до натовпу, і чоловіка серйозно побили «тітушки». Поки викликали медиків, чоловік помер.
Проте цю інформацію не повністю підтверджують у міліції. За даними правоохоронців, пенсіонер спостерігав за бійкою, а помер від серцевого нападу, ніхто його не бив.
Літаки Ан продадуть шейхам
Об’єднані Арабські Емірати та Саудівська Аравія виявляють серйозну зацікавленість до українських літаків Ан–148 і Ан–70, розповів УНІАН президент — генеральний конструктор Державного підприємства «Антонов» Дмитро Ківа в ході міжнародної виставки Dubai airshow–2013. Він також повідомив, що інтерес згаданих країн викликає перспективний літак Ан–178. «Основна особливість антоновських машин саме в тому, що їх використовують у дуже важких умовах базування. В умовах ідеальних аеродромів базування складно доводити переваги «Антонова» перед конкурентами. Але картина змінюється, коли йдеться про умови роботи, приміром, в Африці», — зазначив пан Кiва.
Однак суттєвою складністю на шляху до підвищення конкурентоспроможності антоновських машин залишається фінансова складова й необхідність сертифікації продукції. «Приміром, західні банки дають кредити під невеликі відсотки, вони кредитують західні літаки. Але наші літаки вони кредитувати не будуть. А наші банки видають кредити під 20—27%. І виходить, що в нас товар дешевший за ціною, але за рахунок усіх банківських умов — дорожчий», — бідкається директор АНТК ім. Антонова.