У Тернополі почалася тотальна перевірка вивісок на всіх закладах щодо мови їх написання. Своїм недавнім рішенням міська рада постановила, що всі вони повинні бути тільки українською, виняток можуть становити лише назви торгових марок і брендів, затверджені державними органами стандартизації. Тому, приміром, до власників магазину Adidas у центрі міста претензій пред’являти не будуть. А от ресторану «Бархат» та клубу Riverpool однозначно доведеться перейменовуватись. При цьому останньому буде явно складніше, ніж закладам Vivat і Maxim. Чи буде при цьому влада «коригувати» начебто українські назви, які, втім, не збiгаються з правописом, наразі незрозуміло. Бо в файному місті Тернопіль є, наприклад, і «Чікаго», і «Братіслава».
Новація стосується не лише назв закладів, а й інших вивісок та бігбордів, однак змінювати все негайно власників не змушуватимуть. Тернопільська міськрада вирішила дати їм для цього цілий рік часу. Водночас, за словами начальника управління стратегічного розвитку міста Юрія Дейнеки, всі вивіски відтепер розглядатимуться як малі архітектурні форми, тож їх розміщення необхідно буде обов’язково погоджувати в управлінні архітектури. А ще вирішено давати дозвіл на розміщення лише однієї вивіски на кожному об’єкті, бо більше, мовляв, псують вигляд фасадів.