«Це шоста станція метро, відкрита за президентства Віктора Януковича», — нагадував величезний транспарант над входом до станції. Побачив його і Президент, який разом iз міністром інфраструктури Володимиром Козаком та головою КМДА Олександром Поповим прибув на церемонію відкриття. Після урочистої частини всі спустилися під землю оглянути новий вестибюль та вагони, також нові, виготовлені Крюківським вагонобудівним заводом. «Найголовніше — не зупинятися у розвитку метро. Ми будували і будемо будувати, — пообіцяв Янукович. — Уже є замовлення на 95 вагонів метро, з яких 50 — для Києва». Потім Президент оглянув крюківський вагон ізсередини, але прокататися в підземці не захотів, піднявся «на–гора» і поїхав на інші заходи.
Урядовці пообіцяли, що на «Теремках» не зупиняться і вже цього року почнуть будівництво четвертої гілки метрополітену — на Троєщину. Для запуску першої черги потрібно щонайменше 3–4 роки. Пообіцяли відкрити й «Львівську браму» — один із найбільших столичних довгобудів. Підземна частина станції була закладена ще у 1991 році й збудована у 1996–му, але відкриття відкладалося через невизначеність із реконструкцією Львівської площі, де буде вхід до метро. Тепер же КМДА запевняє: «Львівську браму» здадуть в експлуатацію в 2015 році.
Станція «Теремки» стала 18–ю на Куренівсько–Червоноармійській лінії. Облаштували її з урахуванням інтересів людей із особливими потребами: тут є пандуси, ліфти для матерів із дитячими візочками чи людей на візках, нанесено жовті рельєфні смуги для пасажирів із вадами зору. Нагадаємо, що саме на відсутність цих елементарних зручностей нарікали багато вболівальників на візках, які приїжджали до Києва на «Євро–2012». Крім того, біля станції «Теремки» створено паркінг, який дозволить лишати автомобіль та пересідати на метро.
Із відкриттям нової станції гілка запрацювала у нормальному режимі; досі, щоб потрапити на станцію «Іподром», потрібна була пересадка на інший потяг.