Урок ботаніки — практично

24.10.2013
Урок ботаніки — практично

Таку красу виростити реально і неважко.

Минулого року в листопаді на уроці ботаніки ми вивчали тему вегетативного розмноження рослин. Навесні цього року ми практично відламавши частинки з основних стебел помідорів, поставили їх у воду. Через 12 днів кожен із пасинків уже був із кореневою системою — корінчики сягали 4—5 см. Для досліду ми взяли звичайний городній помідор сорту Санька і висадили укорінені пасинки в горщики. Поливали їх, проводили позакореневе підживлення добривом Кемера, придбаним у квітковому магазині, під корінь давали органічні добрива — розводили гній водою 1:10. У горщику №1 ми не відламували пасинків, а в горщику №3, крім поливів, не робили підживлення, землі замість 6 літрів дали 3, видалили паростки, сформувавши кущ у два стебла — плоди тут були менші за розміром, але їх було більше за кількістю. У горщику №2, який добре підживлювали і в якому землі було 6 літрів, кущ теж сформували у два стебла і відламували пасинки, ми зібрали найкращий врожай.

У нас виникла думка, що такий урожай може виростити кожен учень. Тому ми, учні Дзензелівської середньої школи Данілова Наталя і Чернега Роман, звертаємося до своїх ровесників усієї України з пропозицією спробувати виростити власний урожай. Тоді наші балкони стануть зеленими і кожна родина матиме свіжі овочі, а учні таким чином засвоять тему вегетативного розмноження рослин.

Наталя ДАНІЛОВА, Роман ЧЕРНЕГА
с. Дзензелівка, Маньківський район, Черкаська область
  • Аби жолуді, а до дуба — байдуже...

    Чисельність населення у будь-якій країні є фактором, що безпосередньо впливає на подальший розвиток суспільства — уповільнює чи прискорює його, а також вважається базисом економічного, соціального, політичного, культурного, духовного та інтелектуального розвитку держави. >>

  • Яйце, прапор і безсмертна душа

    На перший погляд, це несумісні речі, проте вони є різними формами матерії та енергії, перетворені фізикою і біофізикою. Багато тисячоліть людина пізнавала Світ — від плескатої Землі до нейтрона й пульсара; пристосовувалася до природи, накопичувала досвід використання природних явищ на свою користь. Незрозумілі явища приписували «галузевим» богам; творилися міфи, з яких формувалася релігія. >>

  • Історія повторюється і вчить

    Події, які відбуваються у сучасному світі, вимагають від нас, українців, бути особливо пильними. Озвіріла влада Москви йде на все, щоб порушити встановлений мир і порядок у світі, одурманити населення Росії, виправдати свою агресивну політику щодо своїх сусідів. Особливу роль у цій справі відіграє Московська церква як підрозділ ФСБ. >>

  • Прийми, загарбнику, нашi дари...

    Проблеми, притаманні нашому життю, не зникли після виборів до Верховної Ради, а лише загострилися та ще й довели, що виборець не мудріший за дурного карася. Подивімося на партії, які прийшли в парламент. >>

  • Фальшива назва держави

    Після Полтавської битви 1709 року, зламавши незалежницький спротив волелюбних українців на чолі з Мазепою, московський цар Петро І в 1721 р. проголосив Московію називати Росією, а себе — імператором Російської імперії, хоча Залісся (тобто Московія) ніякого відношення до Київської Руси-України не мало, її історичне минуле — в Золотій Орді. >>