На офіційному сайті Національного академічного театру опери та балету імені Тараса Шевченка з’явився коментар головного режисера Анатолія Солов’яненка, в якому повідомляється про звільнення молодої солістки Катерини Абдулліної. Скандал, нагадаємо, виник після оприлюднення огидного коментаря на сторінці Абдулліної у «Фейсбуці», де співачка принижує україномовних школярів, називаючи їх «бидлом». Вона сама стверджує, що нічого подібного не писала, її підставили, але все ж попросила вибачення у всіх, кого це образило, оскільки коментар з’явився саме на її сторінці в соцмережі.
«У колективі театру добре відома її лексика, тож авторство сумнівів не викликає, а пошук «винних» та нові подробиці, котрі щоденно «народжує» Катерина, нагадують заздалегідь сплановану, але огидну за суттю і змістом піар–акцію. Стає зрозумілим, що «героїня» скандалу ввійшла в азарт і буде створювати «новини», допоки їй буде надаватись така безпрецедентна медійна підтримка, якій можуть позаздрити не тільки зірки шоу–бізнесу, а й будь–який впливовий політичний діяч», — йдеться в коментарі Солов’яненка.
Як повідомляє головний режисер, це звільнення аж ніяк не пов’язане з останніми подіями та заявами Абдулліної. Мовляв, вокальні дані співачки вже давно його не влаштовують. «Як головний режисер театру, не бачу можливості подальшого виконання Абдулліною провідних партій у виставах театру, принаймні з наступних причин, кожної з яких достатньо: 1) її незадовільна вокальна форма; 2) відмова колег від участі з нею у виставах; 3) можлива реакція на її появу на сцені з боку глядацької аудиторії, що може поставити виставу під загрозу зриву. Цілком природно, що будь–яка людина, яка має честь, гідність і власну позицію, після усього, що сталося, подала б заяву про звільнення, але нині зрозуміло — Катерина цього не зробить. Чому? Відповідь проста — вона прекрасно розуміє, що жоден серйозний театр у такій вокальній формі не візьме її на постійну роботу. Хай прослухається у Віденську оперу, в «Ла Скала», чи у Варшавський театр — а ми всі подивимось на результати...» — зазначає в коментарі Анатолій Солов’яненко.
Його обурило також, що скандал набув такого шороху настомість залишились поза увагою події театру, які дійсно заслуговують визнання: «Із сумом змушений констатувати, що ні славні здобутки Людмили Монастирської, ні ювілеї Марії Стеф’юк — Героя України, легендарної співачки, яка першою з українок, після Соломії Крушельницької, була запрошена співати у «Ла Скала», ні Мирослава Скорика — Героя України, всесвітньо відомого композитора, не викликали такого інтересу, як абсурдна за масштабами та огидна за суттю, ситуація навколо К. Абдулліної. А тому для себе ставлю у цій темі крапку».
Водночас заступник міністра культури Віктор Балюрко вважає: «Я не думаю, що її буде звільнено. Це справа адміністрації Національної опери», — повідомляє УНІАН. Він підкреслив, що сьогодні тільки громадськість може вирішити, чи достатньо вибачень артистки, які вона зробила після своїх висловлювань.