Екіпаж на чолі з колишнім офіцером випробувального центру, а нині льотчиком АТ «Мотор–Січ» 61–річним Сергієм Тишковим забрався на захмарну висоту, раніше недосяжну для всіх Мі–8, за 29 хвилин 30 секунд. Сталося це на військовому аеродромі Державного науково–випробувального центру (ДНВЦ) Збройних сил України у селищі Кіровське неподалік Феодосії. Досягнення зафіксувала комісар Всесвітньої авіаційної федерації Алла Стрельникова. А це означає, що пан Тишков побив власний же рекорд майже річної давнини: 27 вересня 2012 року на цьому ж гвинтокрилі на аеродромі у Києві його екіпаж піднявся на висоту 8250 метрів.
Таким чином iз популярного у світі ще з радянських часів гелікоптера зуміли «витиснути» неймовірний результат завдяки його новому потужному двигуну розробки запорізької «Мотор Січі». Ще раз наочно підвердились чудові технічні можвості старого–нового літального апарата. За великим рахунком, створено універсальну всепогодну машину, вважає начальник ДНВЦ, заслужений льотчик–випробовувач СРСР Юрій Тишков, до речі, старший рідний брат нашого рекордсмена. «Це велика перемога вітчизняної промисловості. Це нові робочі місця, нові надходження до державного бюджету України. Із новими двигунами «Мотор Січ» вертоліт може використовуватись і в спеку, і в холод, і в горах. На будь–якій висоті, навіть у розрідженому повітрi — це довів сьогоднiшній світовий рекорд. Він (вертоліт. — Авт.) зберігає потужність двигунів і не втрачає її, чого не було раніше», — зазначив Юрій Тишков.
Варто також додати, що минулого місяця комісія вітчизняного оборонного відомства рекомендувала гвинтокрил Мі–8МСБ прийняти на озброєння. Там вважають, що зі створенням оновленої машини Україна посилить свої позиції на ринках СНД, Африки й Азії, надто гірських країн.