Дівчина-скандал з імперії Хілтон

28.07.2004
Дівчина-скандал з імперії Хілтон

      Мати репутацію навіженої і скандалістки, здавалося б, погано. Але так можуть думати тільки ті, кому стервозні колеги щодня псують нерви на роботі, у школі або й удома. Бо в «зірковому» світі все з точністю до навпаки: чим скандальніший у тебе імідж, тим більше можливостей «засвітитися» у пресі, здобути світову славу і, як наслідок, непогано заробити. Так, як Періс Хілтон, яка нічим видатним, окрім противного характеру й пристрасті до епатажних витівок (наприклад, п'яного стриптизу на престижній VIP-вечірці або бурхливого сексу на задньому сидінні автомобіля, припаркованого посеред людної вулиці), не відзначилася, але не має відбою від пропозицій зніматися в рекламі. Звісно, грошей на кишенькові витрати спадкоємиці всесвітньої готельної імперії Хілтонів не бракує, але все одно приємно отримати мільйонний гонорар за «роботу», яка тобі ще й дуже до вподоби. Йдеться про пропозицію відомого бренду Guess?, який запропонував Періс стати «обличчям» своєї рекламної кампанії сезону осінь-2004.

      Власники Guess? уже давно прославилися пристрастю до «скандальних» зірок — скажімо, у джинсах цієї фірми свого часу красувалися на бігбордах порнозірка Анна-Ніколь Сміт, котра, як відомо, звабила на 70 років старшого за неї мільйонера й тепер судиться з його спадкоємцями за залишені покійним чоловіком гроші, а також нинішній «Ангел Чарлі» Дрю Беррімор, яка тоді була зовсім не ангелом і постійно «накачувалася» алкоголем та наркотиками. А поки Періс чекає виходу серпневого номера американського варіанта журналу Vogue, у якому їй  як новій моделі Guess? буде присвячено аж 14 сторінок, компанія-виробник парфумів Parlux Fragrances готується запустити лінію ароматів «Періс Хілтон». Нові парфуми мають з'явитися наприкінці цього року, хоча розробляти їх почали ще 2003-го. Між іншим, саме Parlux Fragrances має ліцензію на випуск у США аромату Guess?. Якийсь тісний цей шоу-бізнесовий світ...

Періс Хілтон.