Дівчина-скандал з імперії Хілтон
Мати репутацію навіженої і скандалістки, здавалося б, погано. Але так можуть думати тільки ті, кому стервозні колеги щодня псують нерви на роботі, у школі або й удома. Бо в «зірковому» світі все з точністю до навпаки: чим скандальніший у тебе імідж, тим більше можливостей «засвітитися» у пресі, здобути світову славу і, як наслідок, непогано заробити. Так, як Періс Хілтон, яка нічим видатним, окрім противного характеру й пристрасті до епатажних витівок (наприклад, п'яного стриптизу на престижній VIP-вечірці або бурхливого сексу на задньому сидінні автомобіля, припаркованого посеред людної вулиці), не відзначилася, але не має відбою від пропозицій зніматися в рекламі. Звісно, грошей на кишенькові витрати спадкоємиці всесвітньої готельної імперії Хілтонів не бракує, але все одно приємно отримати мільйонний гонорар за «роботу», яка тобі ще й дуже до вподоби. Йдеться про пропозицію відомого бренду Guess?, який запропонував Періс стати «обличчям» своєї рекламної кампанії сезону осінь-2004.