Розквартирований у Кременчуці концерн «Крюківський вагонозавод» презентував вантажний вагон нового покоління для перевезення зерна. Він, за свідченням фахівців, не має аналогів у країнах колишнього Союзу, що особливо важливо з урахуванням експортного потенціалу підприємства. Причому йдеться не лише про суттєво поліпшені технічні характеристики вагона у порівнянні зі своїми «совковими» предками. Цього разу кременчуцький зерновоз сам стає «батьком», оскільки започатковує принципово нове для флагмана вітчизняного вагонобудування сімейство вагонів бункерного типу. На підприємстві збираються адаптувати їх до різних вантажів.
До речі, в концерні не забувають вдосконалювати і пасажирські вагони, з яких формували перший «Столичний експрес». На останній прес-конференції у Кременчуці президент концерну Володимир Приходько повідомив про загалом успішні випробування вагона «Україна-2» для ще стрімкіших експресів. Сто шістдесят кілометрів за годину для нього вже, так би мовити, позаду. Водночас для подолання «двохсотки», з якої, власне, і починається європейський швидкісний рух на залізницях, потрібен серйозний технічний «прорив» на всіх напрямках. Адже в Україні ще немає навіть залізничних колій, розрахованих на таку швидкість (першу з них від Києва до Полтави лише почали будувати). До того ж, щоб рухатися зі швидкістю понад 200 кілометрів за годину, тяглових зусиль одного лише локомотива недостатньо — цій «конячці» допомагатиме спеціальний привід кожного вагона. Тож у концерні вже працюють над створенням нового вагона європейського класу «Україна-3».