Німеччина бореться з повінню, яка ніяк не хоче залишити країну у спокої. Найбільше постраждали північні регіони ФРН, де протікає Ельба — такої високої води на цій річці ще не бачили. У деяких містах федеральної землі Шлезвіг–Гольштейн рівень води піднявся до 9,60 м — це на 4 метри вище за норму. Впоратися з таким напором стихії неспроможні навіть тисячі добровольців. Дійшло до того, що в Німеччині вичерпалися запаси піску для мішків, з яких споруджують захисні бар’єри. «Піщану» допомогу сусідам надають Данія та Бельгія.
Тим часом у регіоні Нижня Саксонія, який іще кілька днів тому був зоною найбільшої повені, вода потроху спадає, хоча й дуже повільно. Постраждалі регіони щодня відвідує канцлер ФРН Ангела Меркель, найпотрібнішим предметом гардеробу якої останнім часом стали гумові чоботи.
Мешканці затоплених населених пунктів дуже розраховують на допомогу з державного бюджету, адже більшість із них не страхували свої садиби. Страхування в затоплених регіонах дуже дороге, а повені зазвичай не настільки потужні, щоб спонукати людей вкладати гроші в забезпечення на випадок стихійного лиха. За попередніми підрахунками, наслідки повені–2013 долатимуть не менше двох років, а обійдуться роботи в понад 10 мільярдів євро.
А на авторинку України тим часом чекають появи автомобілів–«утоплеників» — іномарок, які постраждали під час повені. Відмивши й відчистивши затоплені авто від мулу, власники прагнутимуть збути їх куди подалі. І довірливі українці — чудовий об’єкт для шахрайства. Як попереджають знавці, такі автомобілі продаватимуть, передусім, на авторинках і спеціалізованих інтернет–сайтах. А механіки наголошують: «відмита» машина на око може нічим не відрізнятися від нової, тож допомляючись про купівлю автомобіля, ретельно обстежте килимки, крісла, щілини тощо. Адже експлуатація авто–«утопленика» небезпечна — автомобіль може заглухнути, загорітися, а то й вибухнути.