Спортивно–тренувальний літак «Як–52», за кермом якого перебував 44–річний пілот, розбився біля села Петропавлівська Борщагівка в Києво–Святошинському районі, злетівши з аеродрому «Чайка». За повідомленням транспортного прокурора, політ був ознайомлювальним: на висоті 200 метрів у машини заглох двигун, і літак, падаючи, увійшов у піке; при приземленні пілот літака не вижив, іншого пасажира у важкому стані доправили до лікарні.
Згодом з’ясувалося, що вижити пощастило 60–річному генерал–майору Служби безпеки в запасі, першому заступнику голови Державної міграційної служби Віктору Шейбуту, для якого це був перший політ у житті. Нині медики оцінюють його стан як важкий, утім надавати інформацію про здоров’я Шейбута відмовляються, посилаючись на заборону рідних. «Це VIP–пацієнт, по якому є чітка вказівка керівництва не розголошувати жодної інформації. Можу лише зазначити, що наразі жодних суттєвих змін у той чи інший бік немає. Його стан стабільно важкий, але лікарі сподіваються на краще», — розповіла «УМ» чергова медсестра.
Небагатослівні і працівники Центрального аероклубу імені Антонова на полігоні «Чайки», де впевнені, що причиною падіння літака став його технічний стан, але аж ніяк не людський фактор. «30–річна машина давно потребувала ремонту. Людина, яка пілотувала її, — професіонал, який мав за спиною більш ніж достатньо льотних годин. Швидше за все, до біди призвела технічна несправність, адже власники практично не вкладають грошей у ремонт», — зізнається «УМ» один iз працівників аеродрому.
А тим часом прес–секретар прокурора Київської області Світлана Судак уже повідомила, що слідчі відкрили кримінальне провадження за частиною 3 статті 276 Кримінального кодексу — «порушення працівником повітряного транспорту правил безпеки руху або експлуатації повітряного транспорту, що спричинило загибель людей». За її словами, прокуратура розглядає усі можливі версії падіння, зокрема, і людський фактор, і несправний технічний стан літака.