Оптимістичний погляд: закриваючи пробіли в календарі, «Шахтар» демонструє характер та дух переможців
Нинішній чемпіонат іще триває, а УАФ уже дивиться в майбутнє й складає календар на наступний сезон. >>
Коли боси «Формули–1» кілька років тому підписували контракт із новим постачальником гуми, команди–учасниці «Королівських перегонів» не надто схвально зустріли «Піреллі». Ця компанія, на відміну від «Бріджстоуна» та «Мішлена», була абсолютно не знайома зі специфікою «Ф–1». Зрештою новачок–монополіст сяк–так притерся до формульних умов. Почали звикати до нового «взуття» й гонщики. Щоправда, завдяки частим заїздам на зміну шин гонки «Формули–1» віднедавна почали жартівливо називати «піт–стоп–шоу». А те, що відбувалося з гумою під час Гран–прі в Барселоні минулих вихідних, узагалі спантеличило більшість команд.
На тлі непрогнозованих «вибухів» коліс, котрі на великій швидкості розліталися на шмаття, часті заїзди на піт–лейн уже нікого не хвилювали. На карті стояло життя пілотів. «Будь уважний. Переднє ліве колесо», — такі повідомлення лунали в радіоефірі практично кожної «стайні», закликаючи гонщика пильнувати своє слабке місце.
У підсумку найкраще пристосованими до каталонського автодрому виявилися пілоти «Феррарі». Загалом на подіум зійшли двоє чинних та один колишній гонщик «Скудерії». Досить довго обидва представники «червоних» — Фернандо Алонсо та Феліппе Масса — їхали на переможний дубль, однак завдяки дуже дбайливому ставленню до гуми й меншій кількості піт–стопів Кімі Райкконен на «Лотусі» зміг протиснутися на друге місце.
Що цікаво, господар траси Алонсо примудрився виграти перегони, почавши їх із п’ятої позиції. Доволі сенсаційно виглядає й «бронза» Масси, який стартував із дев’ятого місця.
Певно, найбільшою несподіванкою іспанського Гран–прі слід вважати фіаско Льюїса Хемілтона на «Мерседесі», який, вирушивши в гонку другим, опинився 12–м. Його партнер по команді Ніко Росберг виграв кваліфікацію, однак швидка руйнація гуми не дозволила йому в гонці піднятися вище шостого місця.
Скаржилися на «Піреллі» й у «Ред буллі». «Так, завдання «Ф–1» було в тому, щоб зробити перегони більш видовищними за рахунок збільшення кількості піт–стопів, але не в такій же мірі! Нам довелося переробляти нашу RB9, оскільки гума не витримувала навантажень. Якби ми їхали з максимально можливою швидкістю, нам би знадобилося 10—15 піт–стопів», — відзначив власник «биків» Дітріх Матешиц.
Залікова десятка: 1. Алонсо («Феррарі») — 1:39.16,596. 2. Райкконен («Лотус») — відставання 9,338. 3. Масса («Феррарі») — +26,049. 4. Феттель — +38,273. 5. Уеббер (обидва — «Ред булл») — +47,963. 6. Росберг («Мерседес») — +1.08,020. 7. Ді Реста («Форс Індія») — +1.08,098. 8. Баттон — +1.19,506. 9. Перес (обидва — «Макларен») — +1.21,738. 10. Рікк’ярдо («Торо россо») — 1 коло.
Загальний залік пілотів: Феттель — 89, Райкконен — 85, Алонсо — 72, Хемілтон («Мерседес») — 50, Масса — 45, Уеббер — 42…
Кубок конструкторів: «Ред булл» — 131, «Феррарі» — 117, «Лотус» — 111, «Мерседес» — 72, «Форс Індія» — 32, «Макларен» — 29…
Нинішній чемпіонат іще триває, а УАФ уже дивиться в майбутнє й складає календар на наступний сезон. >>
Після серії турнірів у США найсильніші українські тенісистки повернулись до Європи, аби готуватись до головного змагання ґрунтового сезону — Ролан Гарроса, що стартує менш ніж за місяць. >>
Тренери-іноземці вже давно не сприймаються в українському спорті як щось неординарне. >>
За 100 днів до старту паризької Олімпіади в Греції запалили олімпійський вогонь, і тепер він долає маршрут довжиною в 5 тисяч кілометрів, щоб 26 липня дістатися берегів річки Сена, де заплановано церемонію відкриття ХХХIII літніх Ігор. >>
Світовий рекорд з безперервної гри в шахи побив нігерієць Тунде Онакоя— партія тривала 60 годин. Він перевершив попередній рекорд на 4 години. >>
Український метальник молота Михайло Кохан із Запоріжжя здобув срібну медаль і став віцечемпіоном турніру «золотого рівня» у межах світового легкоатлетичного туру в Найробі (Кенія). >>