Це буде друга за останні три роки спроба Фонду держмайна виставити на продаж підпорядковану вітчизняному Міністерству транспорту і зв’язку державну суднохідну компанію «Керченська поромна переправа». За деякими відомостями, самій приватизації має передувати розділ підприємства, за яким причали, вантажні термінали і пункт пропуску залишаться, як і раніше, за державою, а три нині діючі пороми — «Керченський 1», «Керченський 2» і спеціалізований «Єйськ» — відійдуть іноземному чи вітчизняному приватнику.
А поки що пороми здійснюють регулярні (7–8 разів на добу) перевезення пасажирів, автотранспорту і вантажів через Керченську протоку з українського порту «Крим» до російського «Кавказ». В абсолютних величинах це в середньому за рік понад 300 тис. пасажирів, 42 тис. автомобілів і понад 7 тис. тонн вантажів. За ці послуги підприємство тільки в першій половині минулого року отримало більше 5 млн. грн. чистого прибутку.
ДОВІДКА «УМ»
Керченську поромну переправу відкрили у вересні 1954 року. З 1975 на маршрут регулярно виходить автомобільний пором. У 1992 році було створено спільне підприємство «Переправа «Крим—Кубань», засновниками якого стали Керченський морський торговельний порт і Кубанське річне пароплавство. В 1998 році реорганізовано у державну суднохідну компанію.
Пором долає відстань 2,5 милі в один бік за півгодини. Наразі вартість квитка для дорослого пасажира становить 37 грн. Транспортування легкового автомобіля довжиною менше 4,2 метра обійдеться у 267 грн., автобуса місткістю понад 30 пасажирів — 1135 грн.