Учора в Київраді депутат ВР Олег Ляшко заблокував трибуну, і тільки таким чином вдалося на певний час призупинити ухвалення рішення про нову хвилю приватизації столичних комунальних об’єктів, з переліком яких не була згiдна опозиція. «За п’ять хвилин» до того за програму приватизації проголосувала провладна більшість, і вирішальним, стверджують в опозиції, стала депутатська картка відсутнього в залі народного обранця — намісника Києво–Печерської лаври владики Павла (в миру — депутата Петра Лебедя). Тобто програма «голосуй персонально» не завадить і Київраді. Ляшко заблокував трибуну, вимагаючи, аби секретар Київради Галина Герега надала слово УДАРівцю Віктору Чумаку, якому безпідставно було відмовлено у виступі. Герега поміркувала — і оголосила перерву в засіданні. Заступник фракції УДАР у Київраді Андрій Странніков пояснив журналістам, що, на переконання опозиції, приватизація деяких із перелiчених об’єктів недоречна. Серед таких, як приклад, депутат назвав центральні театральні каси — невелику комірчину на розі вулиць Богдана Хмельницького та Володимирської.
Після перерви робота закипіла, але в іншому руслі. Зокрема, столичні депутати проголосували за проект землеустрою, яким розширюються межі Києва на 2076 гектарів. Водночас, як повідомляє УНІАН, з юрисдикції Києва буде передано області 686 га. Розростання Києва охопить шість районів області та 39 пристоличних сіл і селищ, зокрема Коцюбинське. Екологи сподіваються, що таким чином вдасться врятувати від вирубки Біличанський ліс, що в цих краях. До відання Києва перейде й острів Великий на Дніпрі, де, за планами, невдовзі побудують новий водозабір для міста. Утім «земельне» рішення мусять ще схвалити Верховна та Київська обласна ради.
А ТИМ ЧАСОМ...
Уночі на великій дорозі
Голова Київміськдержадміністрації Олександр Попов пообіцяв, що столичні автодороги будуть поремонтовані не раніше, ніж до 15 квітня, мовляв, завеликий обсяг робіт для «Київавтодору». Крім того, роботам заважає низька температура повітря — «першу реконструкцію можна буде проводити лише при температурі +8». Йдеться, як можна зрозуміти зі слів Попова, про так званий ямковий ремонт. Який, до слова, голова КМДА пообіцяв проводити вночі — аби не заважати дорожньому рухові і не створювати затори.
Цікаво знати, що, згідно зі звітом про глобальну конкурентоспроможність, підготовленим експертами Світового економічного форуму, Україна за якістю автодоріг посіла 137–ме місце у світі. Це зі 144 країн! Якість українських доріг оцінили у 2,3 бала із семи можливих, переказує звіт сайт ZN.ua. Росія, проблему якої ще понад 150 років тому окреслив Микола Гоголь («дурні та дороги»), обійшла Україну лише на одну позицію — вона посіла 136–те місце. У нижній частині списку «країн бездоріжжя і розгільдяйства» опинилися також Киргизія, Румунія, Болгарія. А найгірші у світі автошляхи, за оцінками експертів, — у Молдові (їх якість оцінено усього в 1,5 бала).