«Оскароносиця» носить «Прада»

26.02.2013
«Оскароносиця» носить «Прада»

Церемонія вручення «Оскарів» традиційно приваблює увагу не лише кіноманів, а й модниць та стилістів, які з нетерпінням чекають появи зірок на червоній доріжці. Насамперед — щоб перемити кісточки тим із гостей, котрі явно не вгадали з підбором сукні, зачіски, аксесуарів, коштовностей. Хоча і вдалі ансамблі обговорюють довго, а у дизайнерів, які їх створили, стрімко зростає кількість замовлень. Утім межа між вдалим і невдалим вибором образу настільки розмита, що вбрання, яке одні знавці називають найбільшим успіхом вечора, інші можуть без вагань зарахувати до числа невдач.

Серед більш–менш одностайних фавориток позавчорашнього «оскарівського» вечора опинилися принаймні дві номінантки на премію за головну жіночу роль — Джессіка Честейн у золотистій сукні з оголеними плечима від Джорджіо Армані та Дженніфер Лоуренс, якій, зрештою, й дістався «золотий чоловічок». Світло–кремову сукню зірки фільму «Мій хлопець — псих», яка обліплювала Джен від грудей до стегон і розходилася широким «дзвоником» знизу, стилісти охрестили новим трендом року — мовляв, не бійтеся, дівчата, таких пишних спідниць, це стильно й красиво.­

Також серед безумовних успіхів церемонії — червоний туалет Дженніфер Аністон від «Валентіно». А от щодо білого «діорівського» плаття Шарліз Терон думки розділилися — деякі коментатори назвали його не найкращим виходом актриси, хоча більшість усе ж віднесли до перемог.

Натомість із ніжно–рожевою атласною сукнею лауреатки «Оскара» за роль другого плану Енн Хетевей ситуація зворотна: більше негативних оцінок. І хоча Енн, очевидно, не випадково вибрала для свого тріумфального виходу бренд «Прада» (нагадаємо, серед її найвідоміших фільмів — «Диявол носить «Прада»), біло­шкірій актрисі все ж варто було надати перевагу вбранню більш контрастного кольору.

Палка дискусія на інтернет–форумах розгорілася довкола світло–сірої сукні Емі Адамс бренду «Оскар де ла Рента». Епітети щодо цього туалету варіювалися від «бездоганно, легко, вражаюче» до «таке враження, що на сукню обскубли пір’я з мертвих голубів».

Зате Різ Уїзерспун із яскраво–синьою сукнею від «Луї Віттон», яку чорна оторочка по лінії бюсту робила схожою на спідню білизну, явно не вгадала. Дружна критика пролунала також на адресу співачки Келлі Озборн, яка після схуднення все ж надто компліментарно оцінює свої габарити.

А от пишнотілу британську співачку Адель у чорній сукні, розшитій шістьма кілограмами стразів, критикувати наважувався мало хто: все ж із такими рубенсівськими формами підібрати вбрання не так і легко.