Два десятки раритетних автомобілів із Польщі прибули 15 липня до Львова, аби взяти участь у параді-презентації ретроавтомобілів. Акцію автолюбителів, яка проходить у рамках року Польщі в Україні, організував львівський авто-фан-клуб «ЗАЗ-Козак», який запросив до себе у гості Автомобільний клуб із польського Жешува. На початку травня львівські «запорожці» брали участь у фестивалі антикварних авто у польських містах Варшава та Резина.
Серед польських авто — «форди», «фіати», «рено» 30-х років випуску. Разом зі львівськими «запорожцями» та львівським «Фіатом» 1925 року випуску польські автомобілі стартували «показовими виступами» біля Ратуші й взяли участь у автопробігу вулицями Львова.
Як повідомив президент авто-фан-клубу «ЗАЗ-Козак» Євген Кравс, клуб намагається відновити автоперегони історичним маршрутом. Траса, за його словами, буде проходити у рамках древнього «Львівського трикутника» (колишньою вулицею Пелчинська (тепер — Вітовського), Стрийська та Кадецька (нині — Гвардійська). На маршруті буде крутий, або по-іншому олімпійський, підйом (вул. Стрийська), крутий узвіз (вул. Гвардійська) та довга пряма з поворотами великого радіусу. За словами Євгена Кравса, маршрут поєднує у собі елементи гірських перегонів та кільцевих змагань. Саме такі навантаження двигуна на підйомі, випробовування гальмівної системи на спуску і максимальна швидкість на прямому відрізку вимагали відмінної підготовки автомобіля та доброї фізичної кондиції від гонщика. До речі, всі автомобільні перегони серії Гран-прі, що відбулися у Львові, проходили саме на «Львівському трикутнику». «А першим переможцем Гран-прі Львова у 1930-му став мешканець Варшави Хенрик Ліефельд. Саме його іменем авто-фан-клуб «ЗАЗ-Козак» найменував два кубки, які отримали переможці змагань. Один кубок дістався львів’янину, а інший — полякові. Презентував «ЗАЗ-Козак» і вантажну версію «Запорожця». Її майстри-автолюбителі зліпили з двох «запорожців», які місцеві даішники подарували любителям ретроавтомобілів просто зі штрафмайданчика.