Львівський автобусний завод може припинити роботу. Принаймні в цьому переконані його працівники, які розповіли журналістам, що на підприємствi практично нiхто не працює. За словами одного з них, Івана Федорика, нині на заводі — лише кілька людей: «Більше семи десятків працівників сидять удома. У моєму відділі працюють лише п’ятеро. Решта у відпустці. Вчора директор запевнив журналістів, що на пiдприємстві все гаразд. Але ж це — неправда!».
На самому «ЛАЗi» запевняють, що причин для паніки немає, завод не закритий, хоча визнають — проблем вистачає. Лише Львів заборгував автобусному заводу 23 мільйони гривень за низькопідлогові автобуси. А загальна сума боргів різних підприємств держави перед «ЛАЗом» сягає 80 мільйонів гривень.
«Окрім того, на роботу дуже вплинуло закриття російського ринку, — пояснює «УМ» Оксана Горак, прес–секретар підприємства. — Дається взнаки і відсутність державних замовлень. Якби нам хоча б частково повертали борги, питання не стояло б так гостро. Керівництво робить усе можливе, щоб утримати колектив. Тому людей частково виводять на різні види робіт. А тим часом на заводі працюють над тим, щоб вийти на нові ринки збуту, проводять сертифікацію машин, планують брати участь у тендері в Москві. Зрештою, залишається європейський ринок, зокрема Болгарія і балканські країни».