«Але» — оп!

07.02.2013
«Але» — оп!

Жизель Бюндхен випускає «іменні» шльопанці, Міранда Керр — органічну косметику, Хайді Клум та багато інших манекенниць найвищого ешелону — колекції одягу, аксесуарів, прикрас. Виглядає так, що рано чи пізно більшість топ–моделей намагаються спробувати свої сили ще й у дизайні. Не стала винятком і бразильська красуня Алессандра Амбросіо, ще одна знаменита ветеранка «зібрання янголів» компанії «Вікторіяз сікрет».

Днями 31–річна супермодель оголосила про запуск власного бренду (й одразу — колекції) Ale. Асортимент продукції досить широкий — Алессандра заанонсувала окремі лінії аксесуарів, прикрас, купальників і парфумів. Раніше бразилійка вже випускала колекцію купальних костюмів і, схоже, досвід виявився успішним. «Це для мене не хобі. Я працювала моделлю 15 років, тож професія дизайнера пов’язана з моєю кар’єрою, як ніяка інша, — пояснює Амбросіо своє бажання спробувати сили в новому амплуа. — Я створила бренд, у якому буде все, що мені подобається, весь мій досвід, який накопичився за час життя у Бразилії та Америці. І, звісно, під час подорожей».

Бажання топ–моделей зайнятися чимось стабільнішим, ніж «торгівля» власною зовнішністю, цілком зрозуміле. Адже врода рано чи пізно тьмяніє, і молоді конкурентки неминуче зіштовхнуть із п’єдесталу. Тож поки твоє ім’я ще на слуху, варто цим скористатися, причепивши ім’я до якоїсь продукції. Хайді Клум, скажімо, заробила на своїх колекціях уже близько 20 мільйонів євро. Алессандрі Амбросіо таке поповнення сімейного бюджету теж не завадить, адже вони з бізнесменом Джеймі Мазуром виховують двох дітей.