На початку вересня Київ збагатиться черговим супермаркетом, цього разу — з російським корінням. Одна з найбільших торговельних мереж Росії — мережа універсамів «Патерсон» — розпочинає експансію на вітчизняний ринок. Наміри компанії досить серйозні. Як повідомив комерційний директор мережi «Патерсон» Олексій Закревський, протягом двох років у найбільших містах України — Києві, Харкові, Дніпропетровську, Одесі — з'явиться понад 30 універсамів. Привабити покупців компанія збирається цінами, які мають бути нижчими за ринкові на основні торгові марки. Що ж до асортименту, «Патерсон», за словами Олексія Закревського, робитиме ставку не на кількість, а на якість. Тобто в кожному ціновому сегменті окремо взятого продукту представлятимуться 2-3 торгові марки, наприклад, два бренди молока по одній гривні, три види по 1,20 гривні, два види по 1,50 гривні. В основному універсами працюватимуть із вітчизняними виробниками та постачальниками. «Спеціально з Росії ми нічого не повезем», — запевнив Олексій Закревський. Загалом за два роки компанія має наміри інвестувати в українські філії від 40 до 50 мільйонів доларів. Але ж іноземцям треба врахувати те, що більшість наших співвітчизників звикли отоварюватись на ринках.
Катерина ЧЕРЕДА.