Найближчим часом кримчани та численні туристи займуться добровільно-примусовою фізкультурою — ходитимуть пішки. На це місцевих мешканців та приїжджих прирікає Рада міністрів АРК, яка позавчора на своєму засіданні ухвалила рішення про підвищення цін на проїзд в електротранспорті, зокрема в тролейбусах, як міських, так і міжміських.
До такого кроку кримських міністрів спонукало підвищення тарифів на електроенергію, цін на паливно-мастильні матеріали і ріст цін на оплату праці. Відкинувши всі ці видатки, влада півострова ще сподівається залишити трохи грошей на «фінансове оздоровлення транспортних підприємств», цитує УНІАН постанову Ради міністрів. Цілком можливо, що на це коштів якраз-таки вистачить, враховуючи те, наскільки збільшиться вартість проїзду. Так, міські тролейбусні маршрути подорожчають на 25 відсотків — з 40 до 50 копійок. Стільки ж громадяни сплачуватимуть і за провезення багажу. При цьому вартість проїзних квитків залишиться без змін. Школярі, як і раніше, купуватимуть їх за шість гривень, студенти — за 12, усі решта — за 24, а підприємства — за 40 гривень. За проїзд у міжміському тролейбусі, який курсує між Ялтою, Алуштою та Сімферополем, доведеться сплачувати на 65 відсотків більше, тобто 10 гривень за повний маршрут від Сімферополя до Ялти і шість гривень — від Сімферополя до Алушти.
Проте, вірогідно, ціни не піднімуться зовсім чи зростуть не на-стiльки. Адже постанова набере чинності лише тоді, коли спеціалісти республіканського Комітету з житлово-комунального господарства спільно з Федерацією незалежних профспілок Криму відвідають комунальне підприємство Кримтролейбус і ще раз проаналізують обгрунтованість підвищення тарифів. Можливо, попередньо встановлені постановою ціни здадуться їм необгрунтованими. Якщо ж комісія скаже «так», не виключено, що Кримтролейбус іще більше знизить обсяги пасажирських перевезень. За січень-травень цього року в порівнянні з аналогічним періодом минулого Кримтролейбус знизив обсяги пасажирських перевезень на дев'ять відсотків — до 30 мільйонів чоловік.