До вчорашнього дня 1700 людей подали заявки на виплату компенсацій від «АероСвіту», повідомив голова Державної авіаційної служби Анатолій Колісник на спеціальному брифінгу. «Для повернення компенсації треба подавати заявку в авіакомпанію, — наголосив він. — І протягом семи днів пасажир повинен отримати відшкодування». А от повернення вартості квитка на рейс, який було скасовано перевізником, слід вимагати в тому пункті, де купували квиток.
Тим часом «АероСвіт», за словами пана Колісника, до кінця зимової навігації припинить практично всі внутрішні авіарейси, окрім двох — з Києва на Івано–Франківськ та Дніпропетровськ. Скидається на те, що літати з одного міста країни в інше ще добрих півроку буде просто ніяк. Залишаються автівки та «Хюндаї». Щодо дальніх рейсів майже збанкрутілої компанії, то в графіку польотів залишаться чотири — на Бангкок, Нью–Йорк, Пекін, а також до 19 січня — на Хошимін. Але до найбільшого міста США та до столиці Китаю літаки «АероСвіту» відправлятимуться не чотири рази на тиждень, як було раніше, а три. Деякі рейси, як уже повідомлялося, перебирають на себе «Міжнародні авіалінії України». Проте, за словами голови Державіаслужби, у МАУ немає такого великого парку далекомагістральних машин, а кількість середньомагістральних не дозволяє виконувати всі рейси компанії «АероСвіт».
Хто прийде замість найбільшого національного авіаперевізника? Іншими словами, кому вигідне банкрутство «крилатої» компанії Коломойського та Ко? Анатолій Колісник зазначив, що і МАУ, й «Візз Ейр Україна», і «ЮТейр Україна» «зацікавлені в роботі на напрямках, якими раніше оперував «АероСвіт», однак найбільша в Європі лоукост–компанія «Райен–Ейр», про плани виходу якої на наш ринок раніше заявляв тодішній міністр інфраструктури Колесніков, наразі не подавала заявки з наміром виконувати польоти в Україні.
А ТИМ ЧАСОМ...
«Донбасаеро» подалася в банкрути
Учора авіакомпанія «Донбасаеро», що разом з «АероСвітом» та «Дніпроавіа» входить до альянсу «Українська авіаційна група», ініціювала процедуру банкрутства. Згідно з повідомленням, яке з’явилося вчора в Єдиному держреєстрі судових рішень, рішення про порушення справи про банкрутство згаданого авіаперевізника ухвалив 10 січня Господарський суд Донецької області.