Всесвітньо відомі чорні таксі–кеби можуть зникнути з вулиць Лондона. Як повідомляє «Євроньюз», компанія Manganese Bronze, яка виробляє ці знамениті авто в стилі ретро, потерпає від кризи і перебуває на межі банкрутства, працюючи собі на збиток ще з 2007 року. Якщо держава або приватні інвестори не нададуть дотацію в розмірі кількох десятків мільйонів фунтів стерлінгів, 300 робітників компанії втратять роботу.
Послуги кебів, які курсують вулицями британської столиці з 1948 року, дуже дорогі. Але клієнти знають, за що платять. Водії проходять ретельну підготовку щодо якості та безпеки обслуговування. Навчання таксистів триває два–чотири роки, і на випускних іспитах кандидат у таксисти повинен довести, що вивчив напам’ять назви 25 тисяч лондонських вулиць та здатен знайти найкоротший маршрут між двома точками міста. Туристичний портал Hotels.com періодично проводить представницьке опитування стосовно міста світу з найкращими таксі. Лондон уже п’ять разів посідав першу сходинку у таких плебісцитах.
Проте лондонські компанії–перевізники дедалі частіше надають перевагу більш сучасним моделям машин, які лондонці називають міні–кебами. Та й послуги таких таксі дешевші, ніж у «класичних» кебів. У Лондоні також є нелегальні перевізники, які «грачують» біля найбільш людних місць столиці. Міні–кеби та нелегали підкосили бізнес лондонських кебів, попри те, що «класичні» таксі набагато надійніші як у «людському», так і в технічному сенсі. Недарма ж свою назву кеби отримали від карет, які виконували роль таксі у Лондоні ще з XVII століття.