Його для киян і дачників Укрзалізниця обіцяє збудувати вже в наступному році на місці нинішнього Дарницького вокзалу. Поки що ж над «обличчям» майбутньої споруди працюють фахівці з Франції та Фінляндії, а в Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища столиці розглядають аж вісім проектів новобудови. Попередньо київські зодчі підтримали розробку колишнього головного архітектора столиці Сергія Бабушкіна. Якщо вірити словам останнього, то вокзал розгорнеться аж на 50 тисяч квадратних метрів ушир, 25 метрів заввишки і складатиметься із трьох блоків.
У центральному для пасажирів обіцяють обладнати зали відпочинку, праворуч від головного вокзалу приєднають корпус приміського, а ліворуч — бізнес-центр. Для відвідувачів центру збудують готель, ресторан, офісні приміщення, виставкові зали і навіть кінотеатр. А довершать комплекс три скляні бані зі шпилями, дуже подібними на ті, які вже мають Верховна Рада і київський Будинок учителя. Прозорими перекриттями захистять від дощу і снігу й платформи для потягів та приміських електричок. Для виходу на платформи підведуть тунель. А щоб втілити цей задум у життя, ще й повністю реконструюють під'їзні шляхи, а саме: Привокзальний майдан, вулицю Ялтинську та під'їзд до вулиці Празької.
Проте е в проекті Бабушкіна і явні проколи. Так, новий вокзал, як і старий, матиме погану транспортну розв'язку. Через що бабусям із клунками за звичкою доведеться чималенько натоптати ноги, перш ніж вони доберуться до вагонів.
Утім усе це не заважає батьку проекту — Сергієві Бабушкіну — тріумфально заявляти, що спорудження вокзалу стане другим за масштабами після майдану Незалежності мега-будівництвом Києва. Скептики ж переконані: проект Бабушкіна вилами по воді писаний. Оскільки, за найскромнішими підрахунками, на всі роботи зі спорудження нового комплексу знадобиться не 1,7 мільярда гривень, що їх просить зодчий, а як мiнiмум удвічі більше. Чи зможе потягнути дорогий проект Укрзалізниця, на якій ще «висить» 4-мільярдне будівництво автомобільно-залізничного мосту, залишається питанням. Ще одне «але» — архітектурна майстерня Бабушкіна досі не вирахувала пропускну здатність вокзалу. Тобто скільки людей зможе зупинятися в новобудові і чи вистачить для всіх їх місць, наразі невідомо.
А поки містобудівна рада примушує Сергія Бабушкіна вдосконалити своє творіння, Головне управління охорони культурної спадщини столиці безрезультатно намагається переконати столичних архітекторів не руйнувати нинішнього Дарницького вокзалу. «Негативом будівництва є знесення старого вокзалу. Адже збудований у 1953 році архітектором Красицьким, він досі залишається унікальною пам'яткою вікторіанського переможного стилю Радянської імперії», — вважає начальник Головного управління охорони культурної спадщини столиці Руслан Кухаренко.