Преса добра, поки свіжа
Попри інтенсивне втілення інформаційних технологій, чимало українців все ж таки любить одержувати старі добрі листи у конвертах. Ті самі, які приносить додому друг сім’ї — листоноша. Утiм світ стрімко змінюється, і «Укрпошта», намагаючись посилити свої позиції на ринку послуг, це враховує. На Всеукраїнському поштовому форумі презентували стратегію розвитку відомства до 2017 року. «Нова стратегія дозволить модернізувати підприємство, й за п’ять років технічні та кадрові можливості «Укрпошти» будуть настільки потужними, що ні в кого не виникне сумнівів під час вибору постачальника поштових послуг. Ми вже багато зробили у 2012 році: збільшили прибуток, доходи, зарплату працівникам, покращили якість обслуговування, словом, заклали фундамент для подальшого розвитку», — заявила генеральний директор підприємства Оксана Плотнікова.