Герой нашого часу. Оновлена версія

04.10.2012
Герой нашого часу. Оновлена версія

Його критикують, але читають. Так можна визначити ставлення народу до бестселера Серія Мінаєва «ДухLess. Повість про несправжню людину». «Переливання із пустого в порожнє» — ось найпопулярніша реакція більшості книгоманів на «ДухLess». Власне, з комерційної точки зору, ситуація виглядає дуже навіть привабливо. Головне — резонанс, як казав один співаючий ректор, а яким він буде, позитивним чи навпаки, це вже справа десята. Люди ж, що думають про день завтрашній, мають талант теперішній резонанс перекарбувати на майбутню зацікавленість. Мовляв, книгу почитали, оцінили, закинули у довгу шухляду чи передали друзям, а як народ відгукнеться на переродження цієї історії в якомусь іншому жанрі? Наприклад, у кіно? Подумав режисер Роман Пригунов і взявся за екранізацію книги Мінаєва. До речі, не так давно на схожі ж запитання спробував відповісти режисер Віктор Гінзбург, причому використавши для цього схожий матеріал, але реакція критиків на його «Generation П» за Пєлєвіним була доволі стриманою.

Головний герой фільму «ДухLess» — 29–річний топ–менеджер Максим. Такий собі герой нашого часу, який, як відомо, бодай чимось відрізняється від попередніх поколінь. Успішний красунчик не без мізків, працює у міжнародній фірмі, гарно заробляє, а свій вільний час присвячує гламурним клубам у компанії довгоногих дівуль, віскі та «коксу». Але одного разу доля звела його з принциповою активісткою арт–групи «Фарби» Юлією... Що, власне, і стало точкою відліку нового життя Максима... «Безумовно, значно легше замотати внутрішню порожнечу дрес–кодом і сидіти мумією в якомусь кафе «Піраміда» чи барі «Рамзес», розглядаючи фотографії тусовщиків, ніж жити життям людини, з її проблемами, перемогами й поразками. Будь–яка людина має мету в житті. У мумій мети немає. Як немає... і самого життя. Є тільки існування в атмосфері порожнечі...» Аби зрозуміти цю істину, Максиму доведеться пройти випробування зрадою, підступністю, бідністю, внутрішньою кризою...

«ДухLess» — третій фільм Романа Пригунова, до цього він зняв «Самотність крові» та «Індиго». У картині знімалися Данило Козловський, Марія Андреєва, Артур Смольянінов, Михайло Єфремов, Артем Михалков...