Фініш аматорських автоперегонів у Києві став летальним не лише для директора Департаменту фінансової політики Мінекономіки Сергія Чекашкіна, а й ще для двох любителів швидкого екстрiму. Як повідомляють очевидці на форумі http://moto.kiev.ua, автоперегони організували на проспектi Бажана у недiлю пiзно ввечерi: «Організатори виходили у жилетках iз паличками, схожими на даішні, і зупиняли весь потік машин на вул. Бажана. Ганялися по 5—7 заїздів, пропустили машин п’ятдесят — і знову перекривали. Пробка була дуже велика...»
Близько першої години ночі нарешті з’явилися автомобілі Державтоінспекції, тож організатори перегонів були змушені перебратися далі, на Бориспільську трасу. Наразі відомо, що разом iз Чекашкіним в автомобілі Dodge Viper SRT10 був ще один пасажир, який знімав перегони на відео. Вони обоє загинули, змагаючись із Ferrari: уже поруч iз фінішем Dodge Viper ударився об відбійник і кілька разів перекинувся. Коли на місце ДТП прибули медики, сталося ще одне нещастя: на повній швидкості в карету швидкої допомоги врізався мотоцикліст, який загинув на місці.
Як пише сайт УНН iз посиланням на своє джерело в МВС, за фактом ДТП, у якій загинув Сергій Чекашкін, порушено кримінальну справу. Крім того, за словами джерела агенцiї, міліція не розглядає версію про участь загиблого в нелегальних автоперегонах. За основною версією слідства, автомобіль Чекашкіна їхав на великій швидкості, врізався у відбійник та кілька разів перекинувся. Кияни переконані: міліція нічого не може зробити з нелегальними автогонщиками, адже у змаганнях беруть участь ті, хто має гроші і зв’язки.
На сторінці в соцмережах одного із загиблих — Ярослава Сорокіна — написано, що в суботу ввечері проводилися офіційні гонки на автодромі «Чайка». За словами очевидців, потім учасники вирішили перейти на трасу. Дмитро, один iз друзів загиблих, пише, що є противником нелегальних гонок: «Коли ганяють на «Чайці», там усе під контролем — люди реєструються, присутні «швидка» і машина МНС. У нелегальних гонках, які проходять на дорогах, усього цього немає». Проте, за його словами, нелегали все ж таки збираються два–три рази на тиждень — у четвер, п’ятницю і на вихідні. «Схема проста. Близько сотні машин збираються на величезній парковці біля супермаркету або на майданчику неподалік від «Батьківщини–матері». Звідти, за вказівкою організаторів, відправляються безпосередньо на місце. Бориспільська — найпопулярніша серед гонщиків траса, також їздять біля монетного двору на Троєщині, хоча дорога там залишає бажати кращого. Ще збираються біля Ірпеня. Але це дуже небезпечна розвага, яка часто закінчується великими аваріями. Я вже не кажу про подряпини і бите скло. У середньому на рік одна–дві людини на нелегальних перегонах гинуть», — свiдчить Дмитро.
За словами самих гонщиків, на їхні «зльоти» постійно приїжджають інспектори ДАІ, які, втім, нічого зробити не можуть. «По–перше, гонки можуть ненадовго перервати, мовляв, ми стоїмо, нічого не робимо. А можуть хлопці і скинутися, дати хабар 500 гривень, щоб не заважали», — зізнаються учасники перегонів. У ДАІ міста Києва, у свою чергу, заявляють, що Державтоінспекція всіляко припиняє такі «забави».