Найбільші вітчизняні авіаперевізники «Аеросвіт» i Міжнародні авіалінії України (МАУ) відмовилися переходити в цьому році в новий міжнародний термінал D Бориспільського аеропорту і поки продовжать роботу в терміналах B та F. Як пише видання «Коммєрсант», у терміналі D неможливі повноцінні транзитні перевезення, в ньому не передбачено трансферну зону і немає можливості приймати внутрішні рейси. «Зараз в аеропорту «Бориспіль» лише в терміналі B можна забезпечити «під одним дахом» сполучення внутрішніх i міжнародних авіарейсів. Цим і пояснюється наш вибір терміналу базування», — повідомив помічник генерального директора «Аеросвіту» зi зв’язкiв iз громадськістю Сергій Куций.
Прес–секретар МАУ Євгенія Савицька розповіла, що теперішні проблеми терміналу D було закладено на етапі його планування, адже об’єкт занадто віддалений від інших терміналів та інфраструктури аеропорту загалом, а розміри його перонів недостатні для одночасної стоянки необхідної кількості літаків, що їх експлуатують базовi перевізники. Транзитному пасажиру доведеться самотужки добиратися до інших терміналів, що не лише незручно, а й може бути додатковим стресовим фактором. Для того щоб виправити ці помилки, необхідно витратити ще «енну кількість» часу та грошей.
Раніше планувалося, що в термінал D перейдуть усі регулярні авіакомпанії, термінал F обслуговуватиме чартерних і low–cost перевізників, а термінал B закриють.
Нагадаємо, найбільший в Україні міжнародний термінал почали будувати восени 2008 року. У проект загальною площею 107 тис. кв. м і пропускною спроможністю у 15 млн. пасажирів на рік інвестували 4,8 млрд. гривень позикових коштів.