Злий фатум переслідує швидкісні корейські поїзди «Хюндай», які ламаються ледь не щотижня та постійно вибиваються з розкладу. Так сталося і 12 липня, коли потяг сполученням «Донецьк—Київ» двічі ламався під Полтавою. Новий (!) поїзд так і не вдалося підремонтувати нашвидкуруч настільки, щоб він доїхав до столиці, тож людей пересадили на інший потяг, а «Хюндай» відтягнули в Полтаву на платформу. В результаті пасажири добиралися з Донецька до Києва 12 годин та прибули о 4:50 замість 23:35. «12 годин у дорозі на так би мовити «швидкісному» поїзді, і весь цей час доводилося сидіти на вузьких і не надто зручних кріслах! Ми навіть не змогли поспати. І при цьому ціни на квитки підняли вдвічі!» — обурюються люди в соцмережах.
«Ми їхали поїздом «Київ—Севастополь» і були вимушені стати на зупинку через поломку поїзда «Донецьк—Київ», — розповів «УМ» голова вільної профспілки харківської вагонної ділянки №1, начальник поїзду №285 Олександр Абросімов. — Усі інші потяги за нами в напрямку Криму теж зупинилися. Простояли 50 хвилин, і весь цей час у нас не працювали ні кондиціонери, ані вентилятори, вікна відкрити теж було неможливо. А вагони були переповнені, їхали сім’ї з малими дітьми. Якби були хоча б запасні акумулятори, задухи можна було б уникнути. Але у нас гроші на ремонт вагонів не виділяють, натомість купують корейську «чудо–техніку». Пан Олександр помітив, що вагони «Хюндая», який зламався, були заповнені на 10—15 відсотків. «Залізниця ризикує втратити популярність та відповідно прибуток, бо люди пересідають на власний автомобільний транспорт. Багато хто оголошує бойкот «Хюндаям».
Офіційна відповідь «Укрзалізниці» щодо цього інциденту — «потяг поламався з технічної причини». У міністерстві кажуть, що зараз розробляють схему виплат компенсацій пасажирам поїздів «Інтерсіті» за запізнення більше, ніж на 30 хвилин. А віце–прем’єр–міністр інфраструктури Борис Колесников і досі вважає, що ЗМІ намагаються очорнити добрі наміри уряду iз запровадження швидкісного залізничного руху в країні.