Особи, близькі до трейдерського лобі, схоже, придумали, як запобігти зниженню цін на бензин у ситуації, коли вартість нафти на світових ринках продовжує падати. Як відомо, така тенденція, за логікою, змушує власників автозаправок знижувати вартість пального. А це, як відомо, втрата прибутків. Так, наступним кроком мало би стати здешевлення А–95 на 70 копійок.
Не дозволити цінам падати зможе тільки дефіцит. Який, мовляв, ось–ось запанує на завжди ресурсонадлишковому українському ринку нафтопродуктів. Учора реальність такого сценарію підтвердив міністр палива та енергетики Юрій Бойко. За його словами, імпорт нафтопродуктів до України зменшується, і його середній показник уже переступив критичну межу. «У нас спільна позиція з Мінекономрозвитку, і зараз ми працюємо над запуском нафтопереробних заводів», — сказав чиновник. А оскільки завод за один день не запустиш, то під приводом викривленої ситуації на ринку у нашій країні пальне може почати дорожчати. На відміну від решти світу, де воно дешевшає.
До речі, про конкретні кроки, які він має намір зробити для відновлення робти вітчизняної нафтопереробки, міністр не сказав. Тим паче через кілька місяців розпочнуться жнива — тобто період, коли у нас традиційно починає дорожчати пальне. Незважаючи на всі тенденції світового ринку.