Справжній фанат — хто він?

13.06.2012

Незабаром у нашій державі з’явиться ще одне свято — День фаната України. Остаточну дату його проведення ще не вирішено, але, за попередніми даними Національного олімпійського комітету України, відзначатимемо його наприкінці серпня.

Яким свято має стати? Про це йшлося на прес–конференціі в НОК України, де своїми думками поділилися студенти економічного факультету різних вишів. Майже півроку — з жовтня 2011 року до травня нинішнього — 53 студенти старших курсів були слухачами освітнього проекту компанії МТС «Практичний маркетинг для бажаючих крокувати попереду». Після завершення семінарів молоді маркетологи отримали завдання: розробити національну ідею «здорового патріотизму», яка здатна об’єднати вболівальників різних видів спорту — фанатів чемпіонату Європи з футболу і Олімпіади в Лондоні.

На прес–конференції відзначено кращі програми. Так, киянин Леонід Матвєєць вважає, що фанат повинен реалізовувати у спорті в першу чергу самого себе, а не вболівати перед телевізором, лежачи на дивані. На думку Леоніда, писати про цікаві матчі або турніри мають не лише журналісти, а й самі вболівальники і спортсмени. В інтернеті доцільно створити спеціальний сайт.

Харків’янки Катерина Гусаченко і Олена Ніколаєнко пропонують на день фаната у десяти містах України організувати змагання з певного виду спорту залежно від інфраструктури міста. Дівчата розробили також зразки спеціальної сувенірної продукції.

Студентка Дар’я Козак написала сценарій спортивно–музичного фестивалю на стадіоні «Чайка». На спортивних майданчиках, вважає дівчина, кожен фанат може проявити себе.

Кореспондент «УМ» поцікавився у президента Національного олімпійського комітету України Сергія Бубки, яким, на його думку, має бути справжній фанат.

— Мирним і відданим спорту, щоб надихати своїм прикладом інших, — відповів Сергій Назарович. — Знаєте, я не розумію тих фанатів, які демонструють свою силу у бійках. Силу можна показувати лише на ринзі. На жаль, здебільшого молодь займається спортом … на комп’ютері, граючи у футбол та інші ігри. І таке захоплення не має нічого спільного зі справжніми фанатами».

«Нещодавно я був у Бразилії і спостерігав, як чоловіки після роботи поспішали не в пивні, а на стадіони, де грали у футбол, — продовжив генеральний директор «МТС Україна» Іван Золочевський. — Саме такого спорту в Україні дуже не вистачає. Звичайно, треба залучати бізнесові структури для облаштування дворових спортивних майданчиків, турніків. І ми з радістю підтримаємо цікаві проекти».