Відучора в Україні почали продавати квитки на нові швидкісні двоповерхові поїзди фірми «Шкода», які курсуватимуть у східноукраїнському регіоні. Як повідомляє Мінтранс, вони їздитимуть у напрямках Харків—Донецьк, Донецьк—Маріуполь, Донецьк—Дніпропетровськ, Дніпропетровськ—Харків, Харків—Маріуполь та Донецьк—Луганськ.
Як повідомили у міністерстві, відстань у 132 км поїзд «Донецьк—Маріуполь» долає за 1 год. 45 хв.; при цьому проїзд у вагоні першого класу коштує 102,41 грн., другого класу — 58,61 грн. Квиток на поїзд «Донецьк—Луганськ» (162 км; 2 год. 31 хв.) коштуватиме 105,7 та 60,65 грн. залежно від класу; на поїзд «Донецьк—Дніпропетровськ» (269 км; 2 год. 55 хв.) квитки коштуватимуть 126,77 та 72,48 грн.; а на «Дніпропетровськ—Харків» (299 км; 3 год. 6 хв.) — 126,77 та 72,48 грн. відповідно.
Незважаючи на відносно помірні ціни, багато людей стверджує, що вигідніше їздити «маршруткою», а якщо всією сім’єю, то і власним автотранспортом.
Вартість квитків на інші іноземні поїзди фірми «Хюндай», які мають возити вболівальників у міста, що приймають Євро–2012, поки невідома. Проте вiце–прем’єр–мiнiстр, мiнiстр iнфраструктури Борис Колесников запевнив, що ціна буде «плаваючою» (дешевшою, якщо їх замовляти завчасно та якщо брати квиток «туди й назад») та в середньому становитиме 200 грн., тобто буде вдвічі дорожчою, ніж ціна на менш швидкі українські поїзди, які курсують за тими ж напрямками.
«Вартість проїзду пасажирів у вагонах першого і другого класів швидкісного поїзда Інтерсіті+ («Хюндай») можна визначити шляхом множення вартості проїзду відповідно в купейному, плацкартному вагонах швидкого поїзда на коефіцієнт 2,0», — повідомили в прес–службі Мінтрансу. — Вартість квитка на поїзди Інтерсіті+, які вирушають у четвер і суботу, буде визначатися з коефіцієнтом 0,9, а на п’ятничні та недільні поїзди — з коефіцієнтом 1,1. Крім того, при оформленні проїзду в поїздах Інтерсіті+ «туди і назад» надаватиметься знижка в розмірі 10%».
Таким чином поїздка з Києва до Харкова (при відстані 488 км) у другому класі швидкісного Hyundai обійдеться пасажирам від 222 грн., у першому класі — від 379 грн.
Нагадаємо, відповідно до контракту, залізниця отримає 10 нових міжрегіональних електропоїздів у дев’ятивагонній комплектації для впровадження в Україні швидкісного залізничного руху. Загалом Україна має придбати 6 поїздів «Хюндай» до чемпіонату Євро–2012 та 4 — після чемпіонату. У кожному поїзді буде по 9 вагонів, які вміщатимуть 579 пасажирів. За словами першого заступника голови «Укрзалізниці» Миколи Сергієнка, загальна вартість контракту з Hyundai становить 300 млн. дол.
ПРЯМА МОВА
Борис Колесников,
вiце–прем’єр–міністр, мiнiстр iнфраструктури:
«Це дуже великий плюс для розвитку країни, який змусить вболівальників, у тому числі англійських, по–новому подивитися на Україну»
А ТИМ ЧАСОМ...
«Укрзалізниця» напередодні сезону відпусток скасувала найдешевший, а тому й найпопулярніший потяг №28 «Київ—Севастополь». У найближчі три місяці його буде замінено на дорожчий. Якщо квиток у плацкарт 28–го поїзда коштував близько 100 грн., то у поїзді №36, який улітку курсуватиме між Києвом і Севастополем, вартість квитка у плацкарті становитиме 178 гривень, у купе — 292 гривні.
Водночас пожвавиться зв’язок між Кримом та містами Російської Федерації. Так, місцева влада планує ввести три нові поїзди за напрямками: Санкт–Петербург — Керч, Сімферополь — Тамбов і Воркута — Євпаторія. Крім того, розглядається можливість організації нових авіарейсів до Пермі, Уфи, Самари, Санкт–Петербурга, Єкатеринбурга, Єревана з аеропорту Сімферополя. Водночас кримчани планують відновити 10 автобусних маршрутів міждержавного напрямку (знову ж таки до Росії) та 264 оборотні рейси за курортними напрямками і 62 рейси, які обслуговуватимуть приміські напрямки.