Із наближенням Євро–2012 Маркіян Лубківський та Мартін Каллен в унісон рапортують, що всі квитки на україно–польський чемпіонат Європи з футболу продані. Проте щоразу з’являються нові повідомлення про «останню можливість» придбати перепустку на стадіон. «Ми реалізували 95% квитків на матчі Євро–2012. Але оскільки не всі федерації викупили свої квоти, у продаж надійде ще 50 000 перепусток», — таку заяву зробив пан Каллен під час нещодавньої презентації «живих» перепусток у Києві.
І справді, головний банк–спонсор турніру (UniCreditbank — Укрсоцбанк) 7 травня розпочав продаж квитків на українські матчі єврофоруму. «Ми з великим розумінням ставимося до футбольних вболівальників, а також усіх бажаючих потрапити на чемпіонат, тому пропонуємо їм унікальну можливість придбати квитки на матчі Євро–2012 через відділення банку. Задля якісного та повноцінного обслуговування вболівальників компанією УЄФА було проведено навчання співробітників нашої установи. Вони можуть надати якісну консультацію щодо нюансів та деталей замовлення і придбання квитків», — каже начальник департаменту маркетингу Валерія Малахова.
Варто знати, що не можна купувати більше чотирьох квитків в одні руки та одночасно обирати матчі, що заплановані в один день.
Цікаво, що в неділю завершилася ще одна акція УЄФА з продажу «тікетів» на головний турнір року. До 24–ї години 6 травня на спеціальній сторінці сайту Європейської футбольної асоціації проходив аукціон, де кожен, хто має достатню суму єврокоштів на банківському рахунку, мав змогу «виграти» квитки, запропонувавши більше, ніж опонент. Як запевняє УЄФА, всі кошти, що перевищують виручку від номінальної вартості квитків, буде спрямована на ініціативу «Поважай безбар’єрність» — один із чотирьох соціальних проектів кампанії «Повага» під час чемпіонату Європи.
МУЗИЧНИЙ СУПРОВІД
«Африканське» Євро
А тим часом американськонiмецька співачка Океана представила громадськості кліп на офіційну пісню ЧЄ2012 — «Нескінченне літо». Попри запальний характер музичного твору, відеообрамлення пісні вийшло доволі неоднозначне. Режисери кліпу вирішили особливо не обтяжувати себе візитами до України й віддали перевагу пейзажам морського курорту (очевидно, не Крим), де витанцьовували темношкірі герої, Парижа та відео польських міст. Про український колорит кліпу нагадують хіба що пам’ятник «Родiнамать», столичний майдан Незалежності, Анатолій Тимощук та, звісно, НСК «Олімпійський».