В обласному центрі Волині потужними темпами завершується реконструкція залізничного вокзалу. Луцький вокзал був чи не єдиним на Західній Україні, якого свого часу не торкнулися великі зміни. Ділянка залізниці була електрифікована ще за керівництва покійного Георгія Кірпи, а на вокзал тоді не вистачило коштів. І ось тепер красень–вокзал готується восени до урочистого відкриття. На його реконструкцію «Львівзалізниця» має витратити майже 16,5 мільйона гривень. Повністю перебудована споруда із надбудованим другим поверхом розрахована на пасажиропотік, що в п’ять разів перевищує нинішній. Така щедрість і робота «із запасом» були б похвальними, якби не одне «але».
Цю приємну подію затьмарила звістка про те, що з графіка руху потягів раптом зникне єдиний, який сполучав Луцьк з іншими західноукраїнськими містами. Керівництво «Львівзалізниці» знiмає з маршруту потяга №668 сполученням Ковель — Чернівці «у зв’язку зі зменшенням пасажиропотоку, старінням рухомого складу, що не дає можливості надати сервіс, якого вимагає пасажир, збитковістю, економічною недоцільністю та нерентабельністю, неможливістю дотацій пасажирських перевезень за рахунок вантажних. Тепер iз Луцька не курсуватиме жоден прямий потяг прямого сполучення до Львова, Івано–Франківська та Чернівців. Пасажирам доведеться добиратися в ці міста приміськими поїздами із кількома пересадками. Принаймні так радять людям залізничники.
Через своє специфічне розташування в «апендиксі» головної залізничної магістралі, що тягнеться з Ковеля, Луцьк ніколи не був великим залізничним центром. Колія до мiста була прокладена завдяки російському цареві Олександрові ІІІ. Улітку 1890 року під час військових маневрів вiн перебував у Луцьку й був дуже здивований, що до повітового міста немає залізниці. Імператор наказав негайно виправити цей недолік. Для будівництва викликали спецбатальйон, а на земельні роботи було мобілізовано місцевих селян. І вже до 10 вересня 1890 року 11 верст колії були збудовані, й до Луцька прийшов перший потяг. Хоча місто так і залишилося осторонь головної залізничної магістралі. Пасажири, які вперше їдуть сюди, ніяк не можуть збагнути, як можна двічі проїздити одну і ту ж станцію? Бо потяги, що курсують до Києва, Москви та інших міст, змушені від станції Ківерці, відхилятися убік й повертати до Луцька тоді знову повертатися на цю ж станцію і вже потiм прямувати до кінцевого Ковеля або ж із нього.
Тому звістка про те, що навіть до Львова, Чернівців та Івано–Франківська не буде чим добиратися, викликала в мешканців міста хвилю обурення. На захист інтересів лучан піднялися кілька молодіжних організацій, які почали збирати підписи громадян під зверненням до керівництва «Львівзалізниці». Вони звернулися також до депутатів Волинської облради підтримати це звернення. Бо перш ніж приймати подібні рішення, не зайве було б і з місцевою громадою порадитися.