Місцем проведення акції стала вулиця Заводська-Набережна. Участь у ній узяли близько двох десятків водіїв автомобілів вантажопідйомністю двадцять тонн, які працюють на внутрішніх перевезеннях. Форму протесту для початку вони обрали, так би мовити, легку — просто зупинили техніку вздовж магістралі, намагаючись таким чином привернути до себе увагу.
Найголовніша вимога далекобійників — підвищити оплату за перевезення до 3,5—4 копійок за кілометр і за реальний пробіг, бо, як стверджують водії, те, що їм зазвичай доводиться курсувати об'їзними шляхами, ніхто не враховує.
За великим же рахунком, доводиться говорити про загальну проблему. Водії, які працюють на внутрішніх перевезеннях, не мають добре організованої диспетчерської служби, не кажучи вже про юридичну. Отож і угоди на свої послуги вони часто-густо підписують із посередниками. Та й істинним замовникам сьогодні значно вигідніше наймати автотранспорт для перевезень, аніж тримати його на своєму балансі й мати з цим безліч клопотів. Існуючі ж розцінки за перевезення, за свідченням водіїв, настільки низькі, що зароблені кошти, вважай, вони повністю витрачають на утримання техніки. Про відчутні ж прибутки людей, які працюють у сфері, що образно називають кров'ю економіки, майже не йдеться.
Як запевнив один iз учасників акції протесту Василь Крючков, надалі вони планують десятиденний страйк, причому хочуть надати йому всеукраїнського масштабу. Однак можна передбачити, що зробити це буде вельми непросто. Бо, по-перше, водії не є настільки організованою силою, а по-друге, розцінки за перевезення встановлює не якась певна інстанція — їх формує ринок.