Нацiональна комісія з питань захисту моралі виявила на шкільних зошитах рекламу, що порушує права дитини. Зошити продавали в торговельних мережах Запоріжжя, Івано–Франківська, Львова, Одеси, Сімферополя, Харкова, Черкас та на київській «Петрівці». Продукцiя, виготовлена, як вказано на палiтурцi, дніпропетровським видавництвом «Зоря», на останній сторінці містить рекламу вульгарних рингтонів до мобільних телефонів. Наприклад, «Нажерлася сволота!», «Візьми мене, ну візьми мене», «Хлопчик даун», «Радiй, упир. Тобі СМС від якоїсь гниди» та інші подiбнi. Як повідомили в Нацкомiсії, аморальнi зошити «вдалося локалізувати».
Крім того, комісія подала запит до Міністерства освіти та місцевих органів влади, в якому просить вилучити з обігу зошити, на яких вміщено будь–яку рекламу, крім соціальної. Саме така норма передбачена державною програмою «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року. У Законі ж України «Про рекламу» норми, яка забороняє розміщення реклами в друкованій продукції шкільного призначення, немає.
У видавництві «Зоря» «УМ» розповіли, що вони вже чотири роки не друкують шкільної продукції, тож якщо зошити, до яких Нацкомiсія висловила свої претензії, «свіжі», це означає, що хтось із дрібних підприємців нелегально випустив цi зошити, прикрившись ім’ям відомої фірми.
Батьки школярів у цьому питанні підтримують Нацкомiсію. 28–річна киянка Ірина розповіла «УМ», що зошитів iз рекламою рингтонів, в тому числі й непристойних, зараз багато: «Діти люблять усе нове, тож можуть замовити якусь чергову «модну мелодію», в якій будуть натяки на інтимні стосунки, лайка, бандитська тематика. Добре, що цим займаються на рівні держави, але в першу чергу за тим, що є в мобільному телефоні дитини, мають слідкувати батьки».