Фільми восьмого «Київського тижня критики» — про країну, яка не здається
Міжнародний фестиваль «Київський тиждень критики» — восьмий — традиційно у столиці відбувся в кінотеатрі «Жовтень». >>
Рік тому тандем Крітенко—Подерв’янський випустив «Павліка Морозова». Епатажного, суперечливого, провокаційного — власне, саме такого «Павліка» чекали шанувальники Поді та Крота. Відігравши минулого року цю епічну трагедію, її автори вирішили, що цей досить незвичний для українського театру проект повинен мати продовження. І ледь не після останнього показу «Павліка» призначили один одному і глядачам побачення за рік.
Ударивши по руках, партнери, втім, не дуже уявляли, що б такого з Подерв’янського знову запропонувати екстремальним театралам. «Оскільки у Леся велика п’єса лише одна — «Павлік Морозов», вирішили скомпілювати в єдине ціле кілька його мініатюр, — розповідає режисер Андрій Крітенко. — Фабула вистави складається з епізодів «Васіліса Єгоровна та мужичкі», «П’ять хвилин на роздуми», «Король Літр», «Остановісь, мгновєніє, ти прєкрасно!», «Нірвана, або Альзо Шпрех Заратустра» , «Діана», «Мєсто встрєчі ізменіть ніззя, бл...!». Події спектаклю відбуватимуться у снах Васіліси Єгоровни, а дівчатам іноді таке може наснитися...» Усі артисти виконуватимуть у виставі по кілька ролей.
З акторським складом, на відміну від драматургічного матеріалу, проблем не було жодних. Вирішили іти перевіреним методом і запросити саме тих акторів, що вже пройшли випробування «Павліком Морозовим». «Сни...» репетирують Андрій Середа, Ольга Рєпіна, Микола Вересень... Ядро трупи театру «КРОТ». Із «новобранців» — Алла, вона ж Allois, колишня фронтвумен гурту Gorchitza, багаторічна шанувальниця творчості Подерв’янського. Allois — і співавтор музичної концепції вистави, над якою також працював відомий німецький композитор та музикант Маркус Бірклє.
Візуальне оформлення спектаклю взяли на себе Подерв’янські. Батько і донька. Лесь — автор сценографії (судячи з інвалідних візків у залі CrystalHall, це буде щось у стилі «треш»), Анастасія готувала костюми. Але... під контролем тата. Як розповідав сам Подерв’янський, перший варіант ескізів доньки він забракував — «бо вона намалювала все так, як написано у п’єсах». Письменник вважає, що коли «на сцені буде та ж грубість і лайно, що у творах, то вийде «масло масляне»». Тому око вибагливих театралів у цій виставі милуватимуть туалети «сучасних снобів лондонського Сохо».
Прем’єрні вистави «Снів Васіліси Єгоровни» заплановані, як і минулого року, блоком, цього разу — з п’яти вистав. Спектакль йтиме на сцені Crystal Hall з 16 по 20 квітня. Квитки — від 150 до 800 грн. Про подальшу долю «Снів...» продюсери воліють поки що не говорити, хоча зізнаються, що є і запрошення, і пропозиції... А от Андрій Крітенко переконаний, що за рік вони знову зберуться разом і запросять нас усіх на нову виставу за Подерв’янським.
Міжнародний фестиваль «Київський тиждень критики» — восьмий — традиційно у столиці відбувся в кінотеатрі «Жовтень». >>
У Києві до 3 листопада проходить 9-денний легендарний Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість», історія якого почалася в 1970 році. >>
Фентезійних творів нині з’являється стільки, що встежити за всіма майже нереально. >>
В Україні 29 жовтня - день пам'яті Павла Глазового, улюбленого багатьма поколіннями відомого українського поета-гумориста і сатирика, лауреата премії імені Остапа Вишні, першого лауреата премії імені Петра Сагайдачного (1922-2004). >>
Спеціально для читачів газети «Україна молода» кореспондент видання поспілкувався з Оленою Голубєвою – продюсеркою анімації, керівником анімаційної студії "Червоний собака", виконавчою директоркою Української анімаційної Асоціації (УАнімА). >>
У Національному центрі народної культури "Музей Івана Гончара" презентували архів української селянської культури "Великі трансформації". >>