«Осокорки» горіли через реконструкцію проспекту?
Комунальне підприємство «Київський метрополітен» вважає, що комунальна корпорація «Київавтодор» винна в загорянні на станції «Осокорки», яке призвело до зупинки руху поїздів метро на кілька годин. «Первинною причиною (загоряння) було те, що в районі станції «Осокорки» та інших станцій триває реконструкція проспекту Бажана. Вона йде варварським методом, немає ніякої документації, з метрополітеном ніхто ці роботи не погоджує»,— заявив заступник начальника метрополітену, головний ревізор з безпеки руху Валерій Мелещенко. За його словами, внаслідок роботи важкої техніки відбулося порушення гідроізоляції метрополітену.
При цьому під час сильних паводків і потепління волога потрапила в один із роз’ємів світильника, внаслідок чого сталося загоряння. За словами Мелещенка, «Київавтодор» ніяк не відреагував на звернення керівництва метрополітену і надалі веде роботи без узгодження з ним.
Суд вирішить долю «Пейзажки» до 4 квітня
Окружний адміністративний суд Києва задовольнив клопотання Київської міськдержадміністрації, яка вимагала визнати недійсним рішення Київради про передачу ділянки площею 0,38 га на перетину пров. Десятинного та вул. Пейзажна алея під забудову. «Ми надали суду всі докази того, що ділянку було передано забудовнику незаконно, всупереч нормам земельного та природоохоронного законодавства. Крім того, воно порушує законодавство про охорону культурної спадщини, оскільки ця ділянка потрапляє до меж історико–культурних заповідників. Її забудова суперечить інтересам не лише киян, а й держави», — заявив заступник голови КМДА Олександр Пузанов. Рішення в справі про виділення ділянки на Пейзажній алеї Міністерству закордонних справ для будівництва службового житла суд винесе до 4 квітня.