Не все Україні бути обвинувачуваною у морських судових справах. Перший за всю історію незалежності прецедент навпаки стався у неділю в порту Південний Одеської області. Там суд Приморського району Одеси заарештував судно IRENE E.M., що ходить під прапором островів Сент-Вінсент і Гренадiни, повідомили «Українські новини». Причина арешту — невиплата зарплати чотирьом українським морякам. Обурені діями наймачів українці звернулися до Федерації профспілок працівників водного транспорту і плавскладу України, який подав до суду відповідний позов. Порушника, судно IRENE E.M., виловлювали у кращих традиціях детективного жанру. «Щоб подати позовну заяву, довелося кілька місяців відстежувати пересування IRENE E.M., чекати, щоб воно зайшло в який-небудь український порт, — розповів «Українським новинам» представник Одеського міського союзу моряків. — Суд розглянув нашу заяву в найкоротший термін — за час навантажування судна в порту Південний — і виніс рішення про його арешт». Одеські моряки вказують, що це дійсно перший випадок, коли вітчизняній профспілці вдалося домогтися арешту іноземного судна з метою захисту прав та інтересів громадян України.
А тим часом y далекій Америці закінчилася судова справа — екіпаж судна «Енчатед Капрі» проти держави Україна. Федеральний суд США у Новому Орлеані відхилив усі претензії команди «Енчатед Капрі» (колишній теплохід «Аркадія») щодо виплати 9 мільйонів 300 тисяч доларів, повідомила прес-служба Міністерства юстиції України. Таким чином, наша держава не несе відповідальності щодо будь-яких вимог у даній справі, підкреслив у інтерв'ю з «Форумом» директор Департаменту представництва інтересів держави у судах України і в закордонних юрисдикційних органах Мін'юсту України Костянтин Красовський. Тобто скасовано і відхилено винесене попереднє рішення окружного американського суду. Нагадаємо, що дана справа тяглася три роки.
У Мін'юсті розповіли, що власником «Аркадії» є ліберійська компанія «Вінчестер Навігейшн». Почалося все з того, що через фальшиві документи судном заволоділи міжнародні шахраї, згодом його передали судноплавній компанії, що збанкрутіла. Ця прикра звістка застала багатонаціональну команду судна в Новому Орлеані. Відповідно, виникли вимоги виплати заборгованої платні, штрафні санкції тощо, і сума всіх вимог перевищила ту, що була отримана внаслідок продажу судна за чотири мільйони доларів.