НЬЮЗРУМ

01.03.2012

Модно бути розумним і не жадібним

Дизайнер Олексій Залевський постійно співпрацює з телебаченням — колись зовсім юним він працював гримером на УТ–1, потім, уже маючи гучну дизайнерську славу, одягав учасників «Шансу» на «Інтері», блондинок на Новому каналі, відчайдушних домогосподарок на російському РТР, а згодом освоїв професію режисера–постановника телепроекту — зробив шоу «Зірка+зірка–2» для телеканалу «1+1». Утім у кадрі він також буває частенько. «Якщо ти лізеш у шоу–бізнес, fashion–бізнес, будь–яку публічну сферу, ти повинен примушувати себе ходити на різні вечірки, світитися в телешоу, давати інтерв’ю. Бренд не може жити без обличчя дизайнера, швачка–надомниця нікому не цікава», — вважає Олексій. Недавно у проекті «Хто проти блондинок» Залевський виграв 50 тисяч гривень і одразу сказав, що віддасть їх на благодійність. «Просто я вважаю, що краще допомагати близьким, ніж якомусь космосу і всьому людству. З вирахуванням податків мені дали 35 тисяч, і я передав їх Ірині Данилевській на конкурс молодих дизайнерів «Сезони моди — погляд у майбутнє», — розповів «УМ» Залевський. До речі, він — постійний член журі цього конкурсу і засновник спеціальної премії «від Залевського» — у розмірі 1000 у.о., за допомогою якої дизайнер висловлює свою оцінку, яка може не збігатися з середньоарифметичним балом журі. Ось вам приклад людини, яка і словом, і ділом, і гривнею, і доларом допомагає українській моді.

150 селебрітіз у Colette

Сьогоднішню моду важко уявити без концептуального бутіка Colette, а існує він усього 15 років — відтоді, як модниця, письменниця і журналістка Колетт Руссо разом із донькою Сарою Лерфел відкрила у нестандартному приміщенні з дивними кутами і закутками магазин на свій смак. Тут на чотирьох поверхах зібрано все наймодніше — починаючи від книжок, журналів, предметів для дому, косметики і закінчуючи одягом, взуттям і аксесуарами, тут можна зустріти вдалі «проби пера» молодих дизайнерів і лімітовані серії найдорожчих брендів, і речі, зроблені спеціально для Colette. З нагоди 15–річчя існування стіни бутіка нині прикрашають 150 робіт американського художника австралійського походження Крейга Редмана, засновника блогу Darcel Disappoints, в якому мальований одноокий герой Darcel коментує всі сфери культурного життя. Малюнки Редмана, зроблені у фірмовій «одноокій стилістиці», охоплюють 150 світових знаменитостей — у тому числі й дизайнерів. На сторінці Colette будь–яку з репродукцій — хоч Coco (Шанель), хоч Ives (Сен–Лоран), хоч Yohji (Ямамото), хоч Raf (Сіменс) — можна купити за 150 або 200 євро.

  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>