«Косметичний ремонт» мосту Патона, де було демонтовано трамвайні колії, завершиться 3 липня, пообіцяв киянам гендиректор КП «Київавтодор» Володимир Жуков. Звільнити мiст від трамвайних колій довелося через те, що старенькі конструкції вже не можуть витримати навантаження руху трамвайних вагонів. У зв'язку з цим оновлять все шляхове покриття мосту і розширять його до шести автомобільних смуг. «Після ремонту ми дамо можливість рухатися по шести смугах: три в один бік і три — в інший. Тільки в піковий час — зранку та ввечері — ми зробимо реверсний рух», — зазначив Володимир Жуков. Для автомобілістів пояснюємо, що приблизно з 7.00 до 9.00 рух на чотирьох смугах здійснюватиметься з лівого на правий берег, а на двох інших — у зворотному напрямку, натомість у вечірні години — з 18.00 до 20.00 — навпаки.
Окрім того, планується реконструювати освітлення та систему організації руху транспорту. На всі роботи піде шість мільйонів гривень. І хоча столична влада заперечує, що поштовхом до реінкарнації моста стала естафета олімпійського вогню, все-таки це є одним із основних чинників. Зауважимо, що роботи буде закінчено за два дні до 5 липня — дати, коли олімпійський вогонь пройде вулицями української столиці. Саме по мосту Патона пробіжать факелоносці, тут вони зупинятимуться на час проведення водної феєрії над Дніпром. Звісно, що дійство транслюватимуть на весь світ, тому київська влада, яка повсякчас заявляє про європейське обличчя міста, вирішила підметушитися.
Але це тільки квіточки, адже в подальшому заплановано капітальну реконструкцію мосту Патона, що розпочнеться приблизно у 2009 році після завершення будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу й автомобільно-залізничного мосту на ділянці Київ-Московський — Дарниця. Володимир Жуков повідомив, що вже завершено експертизу техніко-економічного обгрунтування проекту реконструкції, яка потягне за собою заміну сталевої плити та розширення дороги до восьми смуг.
Замість трамвая влада планує пустити по мосту тролейбус — спорудження відповідної лінії збираються розпочати після 3 липня і завершити до Дня незалежності України. Новий маршрут діятиме від бульвару Дружби народів до Ленінградської площі, паралельно розглядається пропозиція протягнути лінію до Дарницького вокзалу через Празьку та Алма-Атинську вулиці. Одночасно розширять проспект Возз'єднання (на ділянці від мосту Патона до Ленінградської площі), побудують підземний перехід та реконструюють чотири існуючих. За розпорядженням мера Києва роботи мають завершитися до 20 серпня.
ВІЗЬМІТЬ ДО ВІДОМА
У робочі години будніх днів міст Патона відкритий для руху всіх автомобілів, а от у вихідні та святкові дні — лише для громадського та спеціального транспорту. Такий режим діятиме після 20.00 п'ятниці і до 7.00 понеділка. У нічні години буднів рух для «звичайних» авто також перекритий. Задля уникнення «пробок» столичне ДАІ рекомендує їздити мостом Метро, а також Московським і Південним, на останньому вже функціонують три нові смуги шляху.
Користувачам громадського транспорту повідомляємо, що на шляху від Контрактової до Ленінградської площ курсує 51-й автобус, маршрут якого подовжено до заводу ЖБК на Новій Дарниці (по Харківському шосе, Привокзальній та Бориспільській вулицях). Він частково замінив трамвайний маршрут. Варто зауважити, на ньому дійсні трамвайні проїзні. А від Контрактової площі до бульвару Дружби народів їздить трамвай № 5.