Минуло «всього нічого», як рятувальники надавали допомогу екіпажу суховантажа «Іван Вікулов», а прес–служба МНС повідомляє про ще одну жертву стихії на Азовському морі: вчора вранці зазнало лиха судно «Авак–1». Прямуючи під прапором Панами з Керчі до Ростова–на–Дону, за півста кілометрів східніше Бердянська суховантаж потрапив у цупкі льодові «обійми», дістав пробоїну і почав тонути. Екіпаж, а це дванадцять осіб, змушений був залишити судно і зійти на кригу.
Головне територіальне управління МНС у Запорізькій області негайно задіяло до рятувальної операції гелікоптер Мі–8 і катер на повітряній подушці «Марс–700»; на допомогу вийшли також криголами з портів «Тамань» (Російська Федерація) і Маріуполя. Зв’язку з екіпажем не було. На третій годині пошуків «аваківців» знайшли і підняли на борт, а опівдні доправили до Сімферополя.
Хто стане черговою жертвою стихії? Питання логічне з огляду на зазвичай надмірний ризик мореплавців. Наталя Ботова, працівник Бердянської метеостанції, у розмові з «УМ» акцентує на тому, що «на Азові утримується екстремальна ситуація: дрейфує крига, пориви морозного вітру — до 25 метрів за секунду». А власники суден, попри засторогу синоптиків, уперто «віддають швартові», ризикуючи не лише вантажами, а й життям екіпажів.
А ТИМ ЧАСОМ...
Від сьогодні у зв’язку з посиленням морозів призупинено навчання у школах та дитсадках Запорізької області, повідомляє УНІАН. Ймовірно, на такий крок знову підуть у східних та північних регіонах країни.
ТІЛЬКИ цифра
Історичний максимум «пожирання» електроенергії
Його, за словами міністра енергетики та вугільної промисловості Юрія Бойка, було зафіксовано 6 лютого. 32 тисячі мегават електроенергії використала країна лише за один день. «Таке трапилося вперше в історії нашої країни», — сказав Бойко в інтерв’ю «5–му каналу», пояснивши надвитрати електроенергії аномальними і тривалими холодами. Але енергетика працювала у штатному режимі, і країна не відчула, що в нас пішли такі витрати, похвалився міністр