Київська міська державна адміністрація на період iз 1 січня до 1 серпня 2012 року встановила обмеження на розмiщення нової зовнiшньої реклами. Пояснюють це пiклуванням про кращий вигляд столицi пiд час проведення фiнальної частини чемпiонату Європи з футболу. Відповідно до розпорядження КМДА від 29 грудня, мерія впродовж семи мiсяцiв не прийматиме від операторів зовнішньої реклами заявки про надання дозволів.
«Документи на встановлення нових рекламних конструкцій ми не видаватимемо впродовж усього періоду, на який встановлено мораторій. Ті конструкції, договір на які був підписаний раніше, стоятимуть і надалі, допоки не спливе термін дії. Що ж до сюжетів рекламних вивісок, які розміщуватимуться на вже встановлених раніше тумбах і білбордах, то на них жодної заборони КМДА не видавала. Але частина цих рекламних конструкцій, відповідно до розпорядження, буде відведена спеціально під рекламу офіційних спонсорів футбольного чемпіонату», — повідомила в коментарі «УМ» співробітник Головного управління з питань реклами виконавчого органу Київради. Такі рекламні засоби, як тумби, об’ємно–просторові конструкції та рекламні вивіски, написи на спорудах, теж залишаться.
Принагiдно в КМДА спростували припущення, нiби обмеження мають на метi скоротити присутнiсть опозицiї на рекламних носiях на початку виборчої кампанiї до парламенту.